Hotel Villa De Llanes

Kleine hotelsWeer vandaag15°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa De Llanes voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa De Llanes in het Nederlands

Een eenvoudig hotel op loopafstand van het centrum. Vriendelijk personeel dat alleen Spaans spreekt, goede bedden, schoon en gratis wifi. Voor 4 euro krijg een eenvoudig ontbijt met croissant, jam, koffie en verse jus. Goede prijs-/kwaliteitverhouding

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa De Llanes in Llanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa De Llanes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.