Camping Rio Puron

1 review over Camping Rio Puron in het Nederlands

Goede en goedkope camping

Jan
23-7-2017

Camping is wat verouderd. Sanitair wordt (zeer) veel gekuisd en is zeker proper.

Goed en goedkoop restaurant op de camping, maar geen gastronomische hoogstanden.

Ligging is wel minder optimaal: je hebt een auto nodig om het stadje te bereiken. Llanes is met de auto wel dichtbij.

Prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed.

Vriendelijke ontvangst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rio Puron in Llanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rio Puron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.