Camping Playa de Troenzo

2 reviews over Camping Playa de Troenzo

Really good campsite

AN
27-8-2017

Fantastic beaches around, nice staff, low prieces.

Oude reviews (archief)

hay que ir

iratxe
16-4-2010

un sitio ideal para pasar unos dias,encima desde el camping hay excursiones al descenso del sella .inpresionante sitio,bonito yo estube encantada y bolbere

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Playa de Troenzo in Llanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Playa de Troenzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Playa de Troenzo scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.