vakanties Llanes

Reviews over Llanes

Een fantastische camping met een prachtig uitzicht

Sven,
    28-7-2017

Je caravan word met een 4x4 op zijn plaats gebracht namelijk een steile weg naar de kampeer plaatsen. Maar dan heb je ook 24 uur lang per dag een prachtig uitzicht. De camping heeft ook een eigen strand met strand wachten.

Goede en goedkope camping

Jan,
    23-7-2017

Camping is wat verouderd. Sanitair wordt (zeer) veel gekuisd en is zeker proper.

Goed en goedkoop restaurant op de camping, maar geen gastronomische hoogstanden.

Ligging is wel minder optimaal: je hebt een auto nodig om het stadje te bereiken. Llanes is met de auto wel dichtbij.

Prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed.

Vriendelijke ontvangst.

Cees,
    25-9-2016

Het appartementencomplex ( 6 huisjes) is niet makkelijk te vinden, in het dorpje Cué direct na het tuincentrum een klein straatje naar links afslaan, waarna het na 150m links ligt.

Een zeer hartelijke ontvangst door de eigenaar Pepe, hij geeft direct een uitgebreide uitleg van de omgeving.

De appartementen zijn compleet en zeer smaakvol ingericht. Uitstekende bedden en alles is zeer schoon! Eigen terras en tuin met heerlijke ligbedden.

Ze liggen vijf minuten lopen van een prachtige baai.

Kortom een aanrader!!!!!

Eenvoudig hotel of loopafstand van centrum

Brigitte,
    4-9-2015

Een eenvoudig hotel op loopafstand van het centrum. Vriendelijk personeel dat alleen Spaans spreekt, goede bedden, schoon en gratis wifi. Voor 4 euro krijg een eenvoudig ontbijt met croissant, jam, koffie en verse jus. Goede prijs-/kwaliteitverhouding

Ligging fenomenaal

J. van Dijk,
    27-6-2015

Camping met de mooiste ligging ter wereld! Daar kan geen andere camping tegenaan. Vooral voor tenten plaatsen met een ongelooflijk mooi uitzicht op de Atlantische oceaan. Helaas hadden wij hier geen goed weer en zijn we na vier dagen verder gegaan.

Llanes scoort een 8,6 uit 10, op basis van 12 reviews