Hotel Miracielos

Kleine hotelsWeer vandaag21°13°
Hotel Miracielos
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Miracielos voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Miracielos in het Nederlands

voor die prijs krijg je weinig

blanckaert
9-8-2014

hotel is goed gelegen ,dichtbij het strand,niet zo ver van pico's d'europe,maar de kamer was zeer klein met uitzicht op de keuken en binnenkoer,dus ook nooit mogelijk om te verluchten want er kon geen windje binnen,het ontbijt was elke dag hetzelfde soort geroosterd brood of baguette alles aan tafel bediend , was toch wel telkens bedelen voor 2de kop koffie,ook nooit eitje ,yoghurtje ,altijd ham of kaas,de baas van het hotel was wel zeer vriendelijk en behulpzaam,maar voor 70 euro per persoon per nacht (dus 140 euro per nacht) was dit toch teleurstellend,zeker omdat je voor11 euro een dag menu kon eten met fles wijn erbij en fles spa,waarom dan zo duur voor de logies?

Echt een familiehotel

m.ooijen1
14-6-2011

Wat een leuk hotel in Barrio 10km van Llanes vandaan. Erg familair hotel vlakbij het mooiste naaktstrand wat ik in mijn leven heb gezien. Het heet torembia. Je kunt voor de deur gratis je auto parkeren. Ontbijt is in de bar. Waar je echt vers geperste jus de orange krijgt met echt koffie uit de machine. Een cortado of een cafe con leche. Het is vlakbij Llanes wat een leuk dorp is. en bij de Pico Europa waar het in de vakantie en in het weekend een gekkehuis is. Ook kun je er erg goed wandelen. Dit is hotel is geschikt voor veel doeleinde. Voor wandelfreaks,voor natuurfreaks en voor strandfreaks. Want in dit gebied bevinden zich de mooiste stranden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracielos in Llanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracielos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.