Appartement Las Villas de Cué

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag20°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Las Villas de Cué voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Las Villas de Cué in het Nederlands

Cees
25-9-2016

Het appartementencomplex ( 6 huisjes) is niet makkelijk te vinden, in het dorpje Cué direct na het tuincentrum een klein straatje naar links afslaan, waarna het na 150m links ligt.

Een zeer hartelijke ontvangst door de eigenaar Pepe, hij geeft direct een uitgebreide uitleg van de omgeving.

De appartementen zijn compleet en zeer smaakvol ingericht. Uitstekende bedden en alles is zeer schoon! Eigen terras en tuin met heerlijke ligbedden.

Ze liggen vijf minuten lopen van een prachtige baai.

Kortom een aanrader!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Villas de Cué in Llanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Villas de Cué zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.