Camping La Paz

10 reviews over Camping La Paz in het Nederlands

Mooi uitzicht maar ...

Nathalie
8-8-2017

Reviews waren zo positief dat we hier naar toe wilden. Inderdaad is het uitzicht mooi over de oceaan. Toiletten en douches schoon en mooi. Afwaswater lauw. Plekken zijn klein 35/50 m2. Meeste plaatsen weinig privacy. Auto/aanhanger staat ver weg en het is een heel gesjouw met je spullen berg op en af. Glibberig als het heeft geregend. Weer niet stabiel. Voor tent is er altijd wel een plekje, voor caravan reserveren. Restaurant ligt mooi. Verzamelpunt. Wel een drukte daar. Strand is mooi maar je kunt alleen aan het randje zitten. Ook met eb is het zand te nat. Wel mooie plek voor andere activiteiten. Picos zit vooral in de wolken. Rotskust is mooi.

Je caravan word met een 4x4 op zijn plaats gebracht namelijk een steile weg naar de kampeer plaatsen. Maar dan heb je ook 24 uur lang per dag een prachtig uitzicht. De camping heeft ook een eigen strand met strand wachten.

Ligging fenomenaal

J. van Dijk
27-6-2015

Camping met de mooiste ligging ter wereld! Daar kan geen andere camping tegenaan. Vooral voor tenten plaatsen met een ongelooflijk mooi uitzicht op de Atlantische oceaan. Helaas hadden wij hier geen goed weer en zijn we na vier dagen verder gegaan.

prachtige plek met een wondermooi uitzicht,heel netjes onderhouden plaatsen.strand gelegen in een baai en in de omgeving kan je mooie wandelingen maken.restaurant heel netjes en gezellig met een mooi zicht op de zee, het eten is lekker en de service is vriendelijk.vriendelijk personeel en gedienstig kinderen zijn welkom.in het seizoen zijn honden niet toegelaten op het strand maar zijn welkom op de camping als je aan de regeltjes houd,wat ik normaal vind.ideale camping als je verder wil naar Portugal of verder de streek van de Pecos wilt verkennen.heb daar een uitstekende week doorgebracht.

Op advies van medereizigers hier op Zoover hebben we deze camping aangedaan. We staan er momenteel. Inderdaad ongelofelijk mooi uitzicht over de golf van biskaje. De camping is terrasvormig tegen de berg gesitueerd waardoor veel plaatsen over de zee uitkijken. Sanitair is eenvoudig maar brandschoon en prima in orde. Bij het restaurantjes is er gratis wifi voor campinggasten. Het strand bij eb is ook wonderbaarlijk mooi. Bij vloed ligt het helemaal onder water. Ze hebben veel mooie wandelroutes gemaakt langs de rotsen. Aanrader om te stoppen wanneer je onderweg bent naar Lissabon!

Sehr empfehlenswert!

alibanane
13-8-2012

Hervorragender Platz, sehr schön angelegt und gut gepflegt. Die Ausicht von den terassenarting in die Steilküste gebauten Parzellen ist klasse. Ein wenig Privatsphäre hat man auch und selbst gegen Ende Juli war es nicht zu voll. Für Paare definitiv zu empfehlen, die anwesenden Familien machten ebenfalls einen zufriedenen Eindruck. Sanitäranlagen waren ok, sind ständig geputzt worden, Restaurant war auch in Ordnung.

Der Platz ist recht groß, so dass es je nach Geschmack auch Bergpanorama statt Steilküste gibt. Der Strand ist sehr hübsch und nicht zu voll, bei Flut allerdings fast weg; Baden geht trotzdem. Am Strand gibt es zudem Rettungsschwimmer (zumindest im Juli)

Ich bin mir sicher, dass ich da noch mal hinfahren werde.

Betoverende uitzichten

Monique
21-8-2010

Fantastische camping! Bij mooi weer en bij slecht weer (we hadden beide) supermooie uitzichten! Alle plaatsen kijken uit op zee en de bergen. Plaatsen liggen niet strak naast elkaar, ieder heeft een eigen stuk van het plateau of een eigen plateautje. Schoon sanitair, wel rudimentair, wc papier altijd voldoende aanwezig. Douchen met uitzicht op de bergen zoals eerder genoemd is inderdaad een mooie ervaring, maar ook genoeg douches zonder uitkijk. Strandjes zijn leuk! Wilde zee, maar zeer brede branding en rotsen om schelpjes en visjes te zoeken bij eb. Llanes zelf ligt een paar kilometer verderop en is een druk stadje met kleine winkeltjes en paar grotere supermarkten. Van de camping loopt een heel mooi wandelpad naar het dichtstbijzijnde dorpje. Weg komt uit op klein kruidenierszaakje, kroegje en aan de overkant iets verderop een restaurant. Camping is geweldig en zou zo terug willen!

Camping La paz is een terassencamping. Het overgrote deel van de camping kijkt uit over de zee. Er is wel een enorm hoogteverschil op de camping. De plaastsen zijn klein (typisch spaanse camping) maar het uitzicht en het prachtige strand maken alles goed. De camping heeft een klein strand. Aan beide zijden omsloten door rotsen met visjes, krabbetjes, mosselen...etc. De golven zijn perfect om met een surfboardje aan de slag te gaan en het strand is ideaal om te tenissen of te voetballen. (Dat wordt ook heel veel gedaan door iedereen) Een perfect strand voor mensen met kinderen die van actie houden.

Vergeet niet te reserveren, in juli en augustus is de camping vol.

Si lo quieres es pasar un fin de semana de playa, este camping esta bien. Situado a orillas de la playa y con buen sitio para colocar las tiendas de campaña.

Si por el contrario tienes pensado estar mas tiempo, te aconsejo otros lugares en los que puedas hacer algo de turismo.

Quizá lo que menos me ha gustado es el precio, ya que he estado en camping bastante mas baratos.

Uniek gelegen camping!

Rein Mulder
27-8-2009

Als je het wisselvallige weer van Asturië (Costa Verde!) op de koop toe neemt is dit wellicht de mooiste camping van Europa. Gelegen aan zee met een eigen strand (bij eb), met de Picos de Europa op de achtergrond. Hoger gelegen terrassen met uitzicht over de oceaan en vrij kleine staanplaatsen meestal in de zon. Een lager gedeelte is geschikt voor grotere plaatsen met schaduw. Camping is met zeer veel zorg aangelegd, tot het sanitair in de rotswand aan toe! Net als de hele streek voornamelijk Spaanse bezoekers. Wandelroutes beginnen vanaf de camping. Llanes en omliggende dorpen zijn bovendien een culinair paradijs!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Paz in Llanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Paz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Paz scoort een 7.96 uit 10 op basis van 10 reviews.