Hotel Finca La Mansion

2 reviews over Hotel Finca La Mansion in het Nederlands

Leuk hotel

jpbourg
21-8-2014

Dit hotel ligt iets uit t centrum, in de richting van de snelweg. Prima bereikbaar met de auto, al is t iets lopen vanuit het leuke stadscentrum. Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam, kindvriendelijk. Leuk zwembad buiten in de grote tuin. Schone kamers, prima ontbijt.

Prima hotel

jpbourg
21-8-2014

Dit hotel ligt iets van t centrum af, in richting van de snelweg. Goed bereikbaar met de auto dus, wel een stukje lopen vanuit t centrum van dit prachtige plaatsje. Zeer vriendelijk personeel, leuk zwembad in de tuin, prima ontbijt. Zeker kindvriendelijk. En schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Finca La Mansion in Llanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Finca La Mansion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Finca La Mansion scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.