Hotel Europa

Kleine hotelsWeer vandaag15°8°

We hebben een aantal aanbieders voor Europa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Europa in het Nederlands

topper!

Robin van 't Land
13-1-2010

ziet er heel netjes en verzorgd uit! Als je met vrienden op vakantie gaat is dit appartement zeker aan te raden. Ligging is perfect,nog geen 200 meter van discotheek Arena en als je dan iets verder doorloopt kom je bij restaurants en winkeltjes. Het strand is wel ongeveer 1,5 kilometer lopen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa in Llanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.