Appartement Buga

Appartement
Appartement Buga

1 review over Appartement Buga in het Nederlands

Met jonge kinderen

Beperkt huis in geweldig parkje en omgeving

harry wisse
21-8-2011

Wat een geweldige omgeving en wat een mooi parkje met alle vrijheid voor onze 3 jongens. Alleen Engelse en Spaanse buren om ons heen, met elke dag voetbalwedstrijden voor de kids tot gevolg. Stranden dichtbij erg mooi maar druk; liever doorrijden naar Ribadesella waar prachtige zandstranden te vinden zijn. Appartement weliswaar charmant maar klein voor de hoeveelheid meubilair. Bovendien wel erg gehorig: gelukkig spreken wij geen Spaans, anders hadden wij de echtelijke ruzie bij de buren na middernacht letterlijk kunnen volgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Buga in Llanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Buga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.