Camping Las Hortensias

Laatste review

Wij komen niet meer terug

floortje,
31-8-2017

Helaas hebben wij ons vergist in deze camping. De camping ligt naar onze mening aan de verkeerde kant van de berg waardoor er weinig tot geen zon komt op de camping. Helaas valt er in deze regio nog wel is regen en de grond kan daardoor niet drogen en blijft dus modderig. De speeltuin voor de kinderen was erg minimaal en door de regenval lag er onder de glijbaan een grote plas. In de winkel kon je 's morgen alleen stokbrood halen, de croissants moest je halen in het camping restaurant. Daar moest je wel de tijd voor nemen, want het tempo lag erg laag en bijna niemand was gemotiveerd om te werken. Voor deze camping betaalde wij E55,- per nacht. Dat vind ik prijzig en wil ik best betalen voor een goede camping met goede faciliteiten, maar dat is deze camping beslist niet waard. De enige pluspunten die ik kan bedenken zijn het nieuwe en schone sanitair en het strand dat echt super dichtbij is. Ik zou adviseren om een camping te zoeken rondom of in San Vicente de la Barquera.

Kenmerken

31-8-2017

Een fantastisch plek!!

Esther
13-8-2016

Deze camping ligt op een prachtige plek direct aan zee! Een heerlijk zand strand naast de camping met adembenemend uitzicht! De camping wordt goed onderhouden en het sanitair is nieuw, en er zijn de gehele dag 2 schoonmakers in de weer om alles schoon te houden! Het personeel is erg vriendelijk maar spreekt matig Engels. Vanaf onze camping plaats hebben we direct uitzicht op de zee en het strand. Op een speeltuintje en een voetbalveld na is er weinig te doen voor kinderen maar het strand is natuurlijk 1 groot speelparadijs. De camping oogt erg klein maar de plaatsen zijn ruim genoeg. De camping biedt plaats voor ongeveer 150 personen waarvan ongeveer 95% Spaans is. Wij zijn half augustus de enige Nederlanders op de camping en de camping zit vol!! Reserveren is daarom verstandig in het hoogseizoen. Als je graag wilt surfen dan ligt er op 10 minuten rijden San Vicente de baraquere. Hier kunnen beginnende en gevorderde surfers hun hart ophalen! Zeker een aanrader deze camping!!!

mooi gelegen aan playa de la Franca

David
30-9-2014

Mooie terrascamping gelegen op de grens tussen Asturië en Cantabrië. Het sanitair is wat verouderd maar wordt zeer goed onderhouden. De camping ligt vlak bij het mooie strand la Franca, waar in het weekend veel Spanjaarden naar toekomen. De campinggasten komen vooral uit de omliggende steden in Noord-Spanje, aangevuld met Vlamingen, Duitsers, Nederlanders ...

De camping ligt centraal om steden, bergen en de prachtige Costa Verde te bezoeken. Wij bezochten o.a. de Picos de Europa waar we de kabellift namen naar de Fuente Dé; de havenstad Santander tijdens de feestweek; de gezellige kustplaatsjes Ribadesella, Llanes, en San Vicente. Verrassend mooi was ook het stadje Comillas met El Capricho van Gaudi. Ook zijn er heel veel grotten te bezoeken in de omgeving.

Leuk stekkie bij de Picos

Mariette
20-7-2014

Deze camping uitgezocht vanwege de centrale ligging van Picos de Europe. Voor motorrijders een must.. Rustige camping direct aan het strand gelegen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Camping gasten zijn vooral Spanjaarden en Britten. Sanitair is wat gedateerd, maar zeer schoon! Kleine camping winkel waar voldoende verkrijgbaar is. Naast gelegen hotel heeft een prima dagmenu, als gast van de camping krijg je daar korting.

Prachtig gelegen camping met uitzicht op zee

Lou Custers
21-3-2010

Rustig gelegen camping, vooral op werkdagen een privé strand. De wasgelegenheid en voorziening voor het afwassen zijn gedateerd, maar schoon. De camping leent zich uitstekend als uitvalbasis voor een bezoek(en) aan de Picos.

Prima camping.

Inge van der Heiden
17-8-2009

Aardige beheerders, schoon sanitair, prachtige ligging aan strand. Kleine campingwinkel met redelijk aanbod. In directe omgeving nauwelijks winkels. Weinig te doen voor oudere kinderen.

aanrader

brijssinck
29-5-2009

een van de betere campings in het gebied.

nadeel,geen stromend water aan de staanplaatsen

zeer mooie omgeving, strand en natuur ,bergen.

zeker een tweede bezoek waard

2008

Mooie camping aan het strand

Astrid
29-7-2008

Mooie camping. Sanitair is zeer schoon. Helaas zijn de plaatsen wat klein.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Las Hortensias in La Franca-Ribadedeva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Las Hortensias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.