Camping El Mirador de Llavandes

1 review over Camping El Mirador de Llavandes in het Nederlands

Aanrader

johan den boer
24-6-2012

Goed verzorgde camping. Bezocht begin juni 2012. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de Picos de Europa. Goed bereikbaar via de A8 en de bewinkeling is kort bij (Lupa, 2,5 km). Goede ligging en redelijke staanplekken op terrassen met zicht op de uitlopers van de Picos. Het populaire ‘Picosplaatsje’ Potes, bereikbaat via een her en der (zeer) smalle koof (caravan/camper!) ligt op 40 km afstand. Sanitair perfect, modern en zeer schoon. Heet water, ook bij de afwas. De eigenaren zijn (zeer) vriendelijk en mevrouw spreekt begrijpelijk Engels. Free WiFi in de buurt van receptie en bar/restaurant. De strandtoegang bij La Franca (3 km) is redelijk. Kortom een aanrader voor korter of langer verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Mirador de Llavandes in La Franca-Ribadedeva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Mirador de Llavandes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.