Bed and Breakfast Agroturismo Muriances

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag22°16°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Agroturismo Muriances voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Agroturismo Muriances in het Nederlands

een leuke agriturismo

Joke
17-3-2017

De alleen maar Spaans sprekende eigenares is erg gastvrij, zet allerlei etenswaar op tafel bij aankomst en tijdens het ontbijt. Er zijn 2 appartementen en 3 of 4 kamers. De omgeving leent zich goed om bv de Picos de Europa te bezoeken. Het is niet duur.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk

Pieter Parmentier
14-2-2017

De Agroturismo Muriances ligt verscholen in een kloof en heeft allerlei oude zalen en prettige logeerkamers. We worden ontvangen door een zeer vriendelijke en onverstaanbare reus die onze koffers naar boven brengt en met een prettige fles rode wijn komt aandragen. Het eerste echter wat we van hem krijgen, is de wificode en een telefoonnummer voor als we al te moeilijke vragen hebben. Zoals of we de wasmachine mogen gebruiken. Een van de dochters van mevrouw Isabel maakt voor ons een stevige maaltijd en doet onze was en spreekt voldoende Engels om praktische zaken mee te regelen. Prima allemaal. Het wordt tijd voor superlatieven. Waarom ontdekken we deze streek nu pas?

Gereisd Met partner in augustus 2016

Bed and Breakfast info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Agroturismo Muriances in La Franca-Ribadedeva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Agroturismo Muriances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.