La Franca-Ribadedeva

We hebben een aantal aanbieders voor La Franca-Ribadedeva voor je op een rij gezet:

Reviews over La Franca-Ribadedeva

super schoon. perfect strand dicht bij Picos

Rob van Neerven,
    25-8-2016

Ligt direct aan mooiste strand ooit gezien. Hadden appartement gehuurd. ruimtes voldoende, houd verder niet over. Superschone camping, vriendelijk behulpzaam personeel en eigenaar. Prima restaurant met normale prijzen. Ligging voor uitstapjes naar prachtige Picos is prima, ligging aan mooie strand maakt plaatje compleet. Echte aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

héééééééééééél mooie regio, het strand de bossen en de in

luc,
    18-3-2007

héééééééééééél mooie regio, het strand de bossen en de bergen ...allemaal in 1 kiekeje te nemen !! voor gastronomen (bijna) onuitputtelijke verkenning vrij landelijke sfeer (ook in de winkels), zoals wij dat 25jaar terug kenden, de vriendelijkheid tov vreemdelingen laat anders wel te wensen over (ik spreek vrij goed spaans), zonder spaans loop je er gewoon verloren. niet echt goedkoop te noemen, maar kwaliteit is er zeker aanwezig (zeker wat eten betreft) wel ff wennen aan de siësta : wordt strikt nageleefd, anders zeker het verkennen waard voor zij die iets anders zoeken als.......zon en strand

Gereisd met partner in augustus 2006
La Franca-Ribadedeva scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews