Hotel Arena

Kleine hotelsWeer vandaag24°17°
Hotel Arena

We hebben een aantal aanbieders voor Arena voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Arena in het Nederlands

2008

Klein toeristenhotel

MJ
1-9-2008

Hier hebben we tijdens een weekje strandvakantie Gijon 7 dgn gelogeerd. Hotel Arena lijkt volgens de website en folders moderner dan het in werkelijkheid lijkt. Het ontbijt nuttig je in de aangrenzende cafeteria; niet veel privacy hier. Ontbijt is eenvoudig maar goed. Na 22.00h 's avonds is de ingang van hotel dicht en moet je via alweer het aangrenzende café naar binnen. Deze is 24h per dag open. Daar hebben we geen last van gehad. Locatie van hotel t.o.v. San Lorenzostrand is prima, 100mtr. Kamers zijn strak en zeer eenvoudig ingericht. Goed bed, LCD-tv aan muur. We misten een kleine minibar. We hadden een klein balkon wat niet veel privacy bood, maar wel lekker dat je even naar buiten kon. Badkamer zag er netjes uit, alleen douchecabine was erg klein. De schoonmaak was tijdens ons verblijf matig. Personeel vriendelijk en spreken een beetje engels. Garage (2 niveau's) naast hotel hoort bij flatbewoners, is oud en slecht verlicht. Ingang via kleine oude lift. Liftsleutel bij receptie.

Gereisd Met partner in augustus 2008

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• ReceptieAanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresDoctor Aquilino Hurle,31 33202(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arena in Gijon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.