Hotel El Pescador

We hebben een aantal aanbieders voor El Pescador voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel El Pescador

Herrliche Aussicht

Gustav
9-7-2012

Etwas schwierig zu finden auf der Berghöhe über Cudillero. Schönes villenähnliches Gebäude mit großem Parkplatz. Große Zimmer in romantischem Stil eingerichtet, etwas kitschig aber trotzdem sehr funktionell.Das Restaurant im selben Stil jedoch gemütlich. Qualität des

Essens ausgezeichnet. Der Fisch fangfrisch und sehr gut zubereitet. Die

Portionen viel zu groß. Wir hatten Halbpension mit Menüwahl zu einem

Überaus günstigen Preis. Das Frühstück war genauso opulent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Pescador in Cudillero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Pescador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Pescador scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.