Camping Cudillero

15 reviews over Camping Cudillero

• 2018
    10Ingrid Van de Velde18-07-2018

Fantastische plek

Zeer propere camping en heel vriendelijk en behulpzaam voor mensen in een rolstoel één minpuntje is aan de bar en resto zijn het 3 trappen voor de rest een absolute aanrader

• 2017
    9Dick en Lies de Waard20-05-2017

Zeer goede en nette camping met ruime plaatsen

Goed en uiterst verzorgde sanitaire voorzieningen. Wasmachine en drooglijnen aanwezig. Honden toegestaan. In voorseizoen geen zwembad, restaurant en beperkt winkelaanbod. Prachtige omgeving wellke zich uitstekend leent voor diverse uitstapjes. Langs de kust leuke baaitjes en in de heuvels prachtige vergezichten en leuke dorpjes.

• Oude reviews

9A.Dekkers17-09-2016

Mooie camping aan zee

Een goed verblijf om te camperen ,mooi camping dicht bij het strand, en toch zelf nog een mooi zwembad. Plaatsen ruim en een goed verzorgd gras, De eigenaar doe er alles aan om het allemaal keurig te houden. Vlak bij het oude en gezellig vissersdorpje Cudillero, met leuke restaurantjes waar goed vis eten is. Als je in noord Spanje bent geweest moet dit plaatsje zien dit mag je niet overslaan.

• 8KALM09-08-2015

Rustige groene camping

Je staat op gras en de plekken zijn vlak. Wij stonden rechts van de ingang en daar werden we wel elke dag vroeg wakker gemaakt door de haan van de buurman. De kinderen konden prima voetballen op het voetbalveldje. Het zwembad was vooral lekker om af te koelen. Het was niet de bedoeling dat er met balletjes overgegooid werd en het was niet erg diep. Het personeel was erg vriendelijk.

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Alinda 01-07-2015

Heerlijke plek

Voor spaanse begrippen kun je hier redelijke grote plekken krijgen. Ook op gras en met voldoende schaduw. Soms staat de camping wel vol met campers en is je uitzicht een stuk minder. Wifi te regelen via een abonnement bij de receptie. Het winkeltje heeft alleen de meest hoognodige producten. De bar heeft ook niet veel keus. Kinderen hebben een klein speelplaatsje en ook een tafeltennistafel en een speelveldje achterin. Je mag helaas geen waslijnen ophangen, dat vonden we jammer. Heel vriendelijk personeel. Superschoon sanitair. Een leuk klein fris zwembad. Het strand is op een km afstand, een prachtige baai, bewaakt, heerlijk zand en het parkeren wordt er goed geregeld. Het plaatsje Cudillero is prachtig, veel lekkere visrestaurants, maar wel klein. De omgeving is prachtig, al is één en ander wel een uurtje rijden. Wij hebben echt genoten van de fijne sfeer. Zouden er zo weer naar toe willen.

• 6Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 10Van Hiel05-06-2014

camping Cudillero is fantastisch!

Camping Cudillero is een fantastische camping met zeer mooie afgebakende grasplaatsen, bloemen en een Super mooi en proper sanitair. De uitbaters zijn heel vriendelijk en behulpzaam . Wij kwamen hier voor 1 nacht maar het zullen er 7 worden. Het is een rustige camping gelegen vlakbij het mooie dorpje Cudilleron en in de omgeving is genoeg te bezichtigen voor een mooie en ontspannen vakantie! Camping Cudilleron is meer dan een bezoek waard. M en J

• 10Eetgelegenheden

• 9Marc en Corine07-01-2013

Een heerlijke rustige Camping

Een super mooie nette camping met ruime plaatsen. Sanitair zeer netjes. Het zwembad is prachtig. Heerlijk rustige camping daar houden wij van. Wij waren de laatste dagen want de camping was 15 september gesloten. Het dorp Cudillero is zeer bijzonder!

• 8Harry en Nel06-07-2012

Prima camping

Prima camping, mooi en schoon sanitair. Kamperen op gras. Wandelen naar Cudillero is te doen, zo'n 3 km, een schitterend dorpje!

• 9Rob25-06-2012

Uitstekende camping met veel faciliteiten

Voor Spaanse begrippen grote plekken. Gelukkig weinig vaste staanplaatsen. Heerlijk zwembad, uitstekend sanitair en andere faciliteiten. Strand op 2-3 minuten rijden.

3 tips over Camping Cudillero

• Marc en Corine, 07-01-2013

Wij zijn er met de camper geweest en dan doe je alles met de fiets of te voet. Het strand was met de fiets moeilijk te bereiken. Naar beneden rijden via haar spelt bochten is geen probleem maar naar boven was wel even pittig.

• Rob, 25-06-2012

Bezoek in Comillas het El Capricho de Gaudi. 1 vd weinige bouwwerken van Gaudi buiten Barcelona. Zeer de moeite waard. Bescheiden entree (in 2012 4 Euro 50 pp)

• Alinda , 01-07-2015

In de omgeving zitten de prachtigste restaurantjes met mooi uitzicht over de bergen. Overal goed eten (menu del dia). Parc Natural Somiedo: de route er naartoe is al prachtig langs de rivier. Oviedo: prachtige historische stad.

0 vragen over Camping Cudillero

• SchaduwplaatsenAanwezig