Reviews over Coaña

geheim juweeltje wachtend om ontdekt te worden

Klaas van Duin,
    6-8-2012

Traditioneel familiehuis op prachtige wijze aangepast aan de eisen van deze tijd en gerund door een zeer gastvriendelijk echtpaar! Gunstige ligging als uitvalsbasis voor strandvakantie (diverse baaien met zandstrand in nabijheid) maar ook voor citytrips. Uitzicht over de heuvels en naar de kust. Autoweg A8 in nabijheid. Mooie kamers, leuk zwembad en heerlijk vers ontbijt. Maar bovenal: de gastvrijheid is hier werkelijk uitmuntend! Drankjes bij het zwembad of 's avonds na terugkomst een kop koffie, ze werden niet eens in rekening gebracht. Het huis is familiebezit sinds eeuwen en de huidige eigenaren zetten de traditie voort. Zeer behulpzaam bij het vinden van je weg, de mooie plekjes in de buurt en de goede restaurants. En voor Spaanse begrippen wordt er ook nog eens goed Engels gesproken (mocht je het nodig hebben).