Camping Vegamar

1 review over Camping Vegamar in het Nederlands

Schone nette camping

Maikel
20-8-2016

Erg leuke en nette camping met een zwembad en op loopafstand van een zandstrand. Hiervoor moet je wel een hellende weg af en natuurlijk weer terug omhoog. Erg net sanitair wat wel aan de krappe kant is. Bij de receptie wordt zeer beperkt engels gesproken maar samen kom je er prima uit.

In de omgeving is meer dan voldoende te doen.

Wifi is op de camping aanwezig en gratis alleen toen wij er waren was de verbinding erg traag en daardoor was internetten niet te doen.

Tip: Wil je naar Praia de Catedrais moet je online eerst reserveren!

Je komt anders het strand niet op!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vegamar in Castropol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vegamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.