Camping Playa Penarronda

1 review over Camping Playa Penarronda in het Nederlands

Heerlijke plek

Karin
26-7-2016

Perfecte ligging, fijne plaatsen (voor Spanje best ruim), sanitair goed. Mooie uitvalsbasis voor uitstapjes, maar voorl heerlijk omdat je zo naar zee loopt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Playa Penarronda in Castropol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Playa Penarronda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.