Cangas de Onis

We hebben een aantal aanbieders voor Cangas de Onis voor je op een rij gezet:

vakanties Cangas de Onis

We hebben een aantal aanbieders voor Cangas de Onis voor je op een rij gezet:

Reviews over Cangas de Onis

uitgangspunt voor tochten in de picos de europe

ron
    26-9-2014

gezellig stadje met veel bars/cafes/(tapas)restaurants. uitgangspunt voor wandel/fiets/autotochten in de prachtige picos de europe. vanuit stadje georganiseerde tochten per kano, paard, 4x4 de bergen in, grotten, oude stadjes e.a.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitgangspunt voor Picos de Europa

Rinus
    23-8-2011

Het levendige stadje ligt aan de voet van de Picos de Europa, een fraai berggebied, vanuit het stadje voert een bergweg door de wondermooie Los Beyoskloof, die over vele kilometers langs de westkant van het gebergte over verschillende passen voert, het landschap is woest en ongerept, voor liefhebbers van autotochten over smalle bergweggetjes is de route naar Portilla la Reina het einde.

Gereisd Met partner in augustus 1989
Cangas de Onis scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews