Sorteren

Reviews over Candas

Gezellige Spaanse camping

nifjes
    20-8-2016

Echte Spaanse camping op een fantastische plek direct aan de zee. De camping heeft veel vaste plekken, maar ook voldoende ruimte voor "bezoekende" campinggasten.

Ben je op zoek naar een camping met ruime plaatsen en rust, moet je hier zeker niet naartoe gaan! Ook voor kinderen is hier weinig vertier te vinden.

Maar ben je opzoek naar een gezellige camping met erg schoon sanitair en erg vriendelijk personeel, dan moet je zeker eens naar deze camping gaan.

Op 15 minuten lopen (over een boulevard langs de zee) vind je het plaatsje Candas. Met een zandstrand en benodigde winkels en restaurantjes. De supermarkt in Candas is even zoeken, maar gewoon even navragen en dan vind je het wel. Vlakbij de camping heb je ook nog een klein supermarktje maar hier zijn we niet geweest.

Als je slecht ter been bent is dit niet echt een geschikte locatie.

Prettige camping in Asturië

Maarten
    4-8-2016

Camping Perlora is gelegen in Candás, dichtbij Gijon aan de Asturische kust van Spanje. Camping Perlora ligt op een rotspunt, direct aan zee. De boulevard brengt je in een kwartiertje in het vriendelijke stadje. De camping is een terrascamping, goed onderhouden. Er is een cafetaria en een winkeltje voor de eerste levensbehoeften. 's Morgens vanaf een uur of half 10 is er vers brood te koop. Het sanitair is netjes. De WiFi (gratis) is wisselend van kwaliteit. We hebben het bijzonder naar ons zin gehad op camping Perlora.

Fantastisch goed onderhouden camping!

Will
    21-11-2015

Sanitair zeer schoon en alles heel goed verzorgd.

Helaas waren restaurant en campwinkel niet open maar dat is logisch in deze periode.

Op 10 min loopafstand in de haven een visafslag waar je verse vis kunt kopen maar ook in het daarboven gelegen restaurant kunt eten.

Leuke camping aan zee in Asturias

peterwj
    31-5-2015

April 2015 | Camping Perlora ligt bij plaatsje Candás aan de Asturische kust van Spanje. Gijón, de havenstad ligt op ongeveer 20 minuten rijden met de auto. Camping Perlora ligt direct aan zee en via de boulevard loop je in ongeveer 15 minuten naar het havenstadje Candás met veel restaurantjes en cafetarias en niet te vergeten een supermarkt. De camping is prima onderhouden en heeft mooie ruime plaatsen. Het terrein heeft verschillende terrassen op verschillende hoogtes. Aan de noordzijde zijn plaatsen direct aan de zee (geen strand) .Er is een cafetaria en een winkeltje, maar dat is kennelijk aalleen in het hoogseizoen geopend. Het sanitair is prima verzorgd en wordt geregeld gecontroleerd en schoongehouden. WiFi (gratis) is er op vrijwel alle plaatsen met een hele goeie verbinding. Een camping om zeker nog eens terug te komen.