Reviews over Berodia de Cabrales

We'll be back

klaas,
    10-12-2016

Tweede keer op deze toplocatie. Blijft een waanzinnige plek, voelt voor ons als thuiskomen. Deze keer in de zomer, weer een heel andere impressie.

Wat is er te doen: helemaal niets -- en daar moet je van kunnen genieten,

De omgeving biedt alles wat je maar wil

bergen, baaien, vissersplaatsjes

Rita,
    24-1-2015

Juli 2014 waren wij in El Jascal, wat een verrassing. Gastvrije eigenaren die er veel aandoen om het jou naar de zin te maken. De locatie is schitterend, in de bergen en toch maar 300 mtr hoog. Daarbij de kust op slechts 30 min. rijden.

Noord Spanje is helemaal TOP

Dit zou je voor jezelf willen houden...

klaas,
    27-5-2013

El Jascal ligt aan het mooie einde van de wereld, of zoals Barbra dan zegt, aan het begin van de wereld. Wat een waanzinnig mooie locatie. Wat een uitzicht, wat een rust. Barbra is van Amerikaanse afkomst, geen taalbarriere. Wij hebben geboekt via touroperator en ik heb haar voorgedragen als werknemer van het jaar. Zo behulpzaam en vriendelijk zie je ze niet vaak meer.

Prachtig plekje met uitzicht op de picos

Joost,
    17-11-2012

Heerlijke vakantie gehad met 2 kleine kinderen in een mooi huisje/appartement. Sfeervol appartement, mooi gemaakt met prachtige ligging. Afgelegen, lekker rustig, maar met de auto ben je zo waar je wezen wil. Vanuit de slaapkamer hadden we uitzicht op de bergen! De inrichting is mooi. Enkel geen ligbad maar wel stortdouche en knusse open haard die al klaar stond. Heerlijk bij gezeten. Met de auto ben je zo midden in de picos, maar je kan ook vanaf appartement wandelingen maken. Mooie wandelingen ook goed te doen met kinderen. Appartement was zeer schoon, nieuw, en goed verzorgd. Behulpzame mensen die goed engels spreken. Kortom, aanrader!

Perfecte Casa met oog voor detail

frank,
    22-8-2012

Jascal is een klein complex van 5 "casas" met allen een heel eigen inrichting waarbij aan details aandacht is gegeven. De slaapkamers hebben allemaal uitzicht op de Picos de Europa, je hoeft de gordijnen niet dicht te doen zo mooi.

De eigenaren Barbra en Carlos doen hun best om het ieder naar de zin te maken en hebben ook tips over bezienswaardigheden en uitstapjes in de omgeving.

Wij hebben Jascal geboekt via S&P reizen voor een alleszins schappelijke prijs.

Nadeel is misschien dat het redelijk afgelegen ligt en je de laatste paar km via haarspelden naar boven moet, maar het uitzicht en de rust maakt een hoop goed.

Berodia de Cabrales scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews