Reviews over Avin

Leuke camping voor enkele dagen.

Tine,
    16-7-2018

Hier gestaan 2 dagen met onze mobilhome. Ideale camping om leuke wandelingen te maken bij het Picos gebergte of gewoon als doorreis camping. Sanitair is proper en personeel heel vriendelijk. Klein zwembad aanwezig maar wel koud water. Simpel, goedkoop maar heel lekker gegeten op de camping. Aanrader voor een paar dagen.

camping in mooie omgeving!

Carolien,
    6-9-2015

Ideale camping voor het voor- of naseizoen. Mooie omgeving.

Hoe verder van het sanitair, hoe groter de staanplaatsen.

Sanitair was schoon en voldoende.

Goede wifi bij receptie en restaurant.

Vriendelijke mensen bij de receptie (restaurant geen ervaring).

Tijdens de nacht van vrijdag op zaterdag was er hinderlijke muziek vanuit de omgeving te horen, tot 's ochtends 4 uur...

Perfecte camping voor Noord - Picos

Heese,
    17-8-2014

Groen, ruim, gezellig. Hoe verder van toiletgebouw hoe mooier de plekken.

Prachtige plek, mooie omgeving

peterwj,
    7-8-2014

De camping ligt aan de voet van het nationaal park Picos de Europa en is een perfecte plek om de het natuurpark te bezoeken. Vanaf de camping worden verschillende routes in het natuurpark aangeboden. In het restaurant van de camping is in het voor- en najaar regelmatig de open haard aan en het eten is geweldig! WiFi-bereik in en rond het restaurant en op plekken niet ver van het restaurant. Ruime plaatsen voor tenten, caravans en campers. In het voor- en naseizoen is het goed vertoeven op deze camping.

Gastvrij en goede voorzieningen

Monique,
    21-8-2013

Mooie camping, prima ligging ten opzichte van de bergen en de zee. Schitterende omgeving. Vriendelijke Engels sprekende eigenaar die goede tips geeft over wandelingen in de Picos. Heerlijk eten, verschillende soorten plaatsen, schoon en goede voorzieningen. In juli is het vrij rustig, in augustus wordt het druk. s' Avonds is het rustig.

Avin scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews