9,3

3 reviews over Hotel Hiberus in het Nederlands

Prima

Norbert
24-9-2015

Hotel aan de rand van Zaragoza in een park. Groot, zakelijke uitstraling. Parkeren Euro 12,00 in de garage. Ruime kamer met uitzicht op de stad. Alles erop en eraan. Schimmel in de badkamer wat eigenlijk niet kan. Diner in sfeerloos restaurant was karig maar niet slecht. Ontbijt zeer, zeer uitgebreid. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Zakelijk in september 2015

prachtig hotel

Marina
13-6-2011

Eigenlijk wil ik het een 10 geven,maar toen wij vermoeid aankwamen van een 8 uur durende reis,werd er door het hotel erg vervelend gedaan betreft onze boeking. Mijn vriend hoeft altijd zijn paspoort te geven en opeens moest ik ook mijn paspoort geven. Ook werd zijn creditkaart gecontroleerd,terwijl bij booking als je niet komt het van je rekening wordt afgehaald dus dat nummer hebben ze al. Verder prachtig hotel. Wel moeilijk te vinden. Best is om naar milenio brug te rijden. Of naar plaza pilar en dan langs de ebro rijden naar de harpvormige brug,dan kom je er ook. Anders Park de Agua,want daar ligt het een paar honderd meter vandaan. Verder superhotel. Erg lekker ontbijt met tafeldame die alles brengt. Prachtig uitzicht op de Ebro. Het is ongeveer 3 kwartier lopen naar de stad. Maar met bus 48 kun je naar Cesar Augusto gaan dat is in de stad. Het hotel heeft een prachtig zwembad. Echt een aanrader voor mensen die van modern kunst houden of designhotel

Gereisd Met partner in juni 2011

Schitterend hotel

Tamsin
14-4-2010

Zeer modern. Prachtig gelegen aan oever van Ebro , midden de site Expo 2008.Grandioos uitzicht vanuit onze kamer op 4° verdiep.Goede locatie om stad met fiets te verkennen. Uitstekend ontbijt , wel niet goedkoop.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Hiberus voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hiberus in Zaragoza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hiberus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.