Bed and Breakfast
Weer vandaag4°-6°
9,6

139 reviews over Bed and Breakfast Casa Alamos in het Nederlands

Een fantastische B&B locatie met geweldige hosting

Arnold Timmer,
30-7-2017

De locatie is super met een heerlijke gastvrijheid en gezelligheid. De maaltijden zijn super en bestaan uit lokale recepten en gerechten.

SUPER !!!!

Monique & Erwin,
27-7-2017

Goed: Mooie locatie, nette en schone kamer, geweldige hosts, fantastisch eten.

Minder: Erg stijle toegang dus voor mensen die slecht ter been zijn minder geschikt.

Het is echt waar!

Johan,
22-7-2017

Het is echt waar!

We waren benieuwd wat er van al die goede reviews waar is. Het is echt waar! Alle aspecten zijn goed in balans en je bent er helemaal uit. Een topprestatie van Gerrit en Corrinda.

Gereisd met partner in oktober 2015

Unieke plek in de Spaanse Pyreneeën.

Marja en René,
13-7-2017

Ruime accommodatie, heel vriendelijke gastvrouw en -heer, uitstekend ontbijt en prima maaltijden. Kamer was lekker groot, prima bedden en modern sanitair.

Leuke gesprekken aan tafel met andere gasten en hele nuttige tips van Gerrit. De plek is uniek met een geweldig uitzicht.

Prachtige natuur!

L Kuijpers,
13-7-2017

Casa Alamos is een fantastische BenB, hele gastvrije ontvangst en goede zorg.

Doordat de omgeving zo veel te bieden heeft, hebben wij ons geen moment verveeld. Hier 11 nachten doorgebracht!

Gereisd met partner in juni 2017

We hebben een heerlijk verblijf gehad

Barbara en Peter,
5-7-2017

De ligging is rustig en te bereiken via een smalle, maar goede weg. Gerrit en Corrina laten je direct thuis voelen in hun prettig ingerichte Casa. Je kunt iedere avond heerlijk eten met daarbij lekkere wijn gereserveerd. Er is volop informatie over de omgeving met tips voor activiteiten en mooie wandelingen van eenvoudig naar moeilijker. We kijken met plezier terug en met name ook naar de gezellige avonden ook met de andere gasten.

Toppie

Carine&Leo,
30-6-2017

De B&B is heel rustig gelegen in het bergdorpje Visalibons in een prachtige omgeving. Met een steil pad kom je bij de B&B. Minder geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn.

De B&B ziet er mooi en schoon uit. Alles wat je nodig hebt is er. Gerrit en Corrina weten alles over de omgeving en kunnen je met raad en daad bijstaan wat betreft uitstapjes, wandelingen, outdoor activiteiten etc. Hun kookkunsten zijn ook de moeite waard om te proberen. Heerlijk gegeten. Ook de gezelligheid aan tafel met gastvrouw en gastheer en overige gasten mag vermeld worden.

Wij zijn er 1 week geweest en ons uitstekend vermaakt. Helemaal TOP

Gereisd met partner in juni 2017

Het plaatje klopt volledig !

Eddy, Jeannine, Yoep en Lowie,
22-6-2017

Voor het tweede jaar op rij in deze fantastische B&B. Dit verblijf werkt als een magneet zodat je steeds zin hebt om terug te keren. Alles klopt zowel voor mens als dier (ook onze 2 schapendoezen zijn er heel welkom). Wat een fantastische gastvrouw en gastheer.

Tip: probeer deze lokatie en je bent in de ban van de B&B en van de omgeving.

Hopelijk tot volgend jaar !

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi plek met fijne mensen, terugkomen een must!

Pieter & Jeanette,
10-5-2017

Een week bij de B&B van Gerrit en Corrina geweest. Het bleek een prachtige locatie in een mooie omgeving te zijn. We hebben enorm genoten van het weer, omgeving en niet in de laatste plaats van de gastvrijheid, gezelligheid en kookkunsten van Gerrit & Corrina.

Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd met partner in april 2017

Outstanding and relaxed

Fons van Oorschot,
5-5-2017

Gerrit en Corina zijn geweldige warme gastheer en gastvrouw, ze geven je het gevoel dat het helemaal jouw vakantie is en je komt niets te kort. Na heerlijke wandelingen verzorgen zij een overheerlijke warme maaltijd waarbij een heerlijk glas lokale wijn.

Gerrit en Corina hebben een overvloed aan kaarten, routes en tips voor wandelingen of toertjes met auto of motor, voor mooi weer en minder fraai weer. Deze interessante omgeving biedt zo veel mogelijkheden op gebied van sport en ontspanning maar ook cultureel, er is ontzettend veel. Een enkele vakantie is veel te kort om alles te zien en van dit al te genieten.

Tip

Behalve vakantiekleding om de omgeving te verkennen is het zeer aan te raden om wandeluitrusting mee te nemen. Er bestaan wandelingen waar je in enkele uren geen mens tegenkomt dus geheel voor jezelf dient te zorgen.

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Alamos in Visalibons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Alamos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.