Bed and Breakfast Casa Alamos

BedAndBreakfastWeer vandaag28°10°
Bed and Breakfast Casa Alamos
9,4

147 reviews over Bed and Breakfast Casa Alamos in het Nederlands

Het was een bijzondere stop op onze camper reis

Bert en Fréderique
28-10-2017

Een geweldige ontvangst, authentieke plek, heerlijk eten en goed gezelschap

Sehr offene und herzliche Gastgeber

Niels Schwartz
25-10-2017

Ein altes Haus mit sehr freundlichen und herzlichen Gastgebern. Ein grosses Zimmer. Jeden Abend ein köstliches Menu. Jeden Tag sehr geeignete Empfehlungen für Ausflüge. In der Umgebung wunderbare Natur. Vollkommen ruhige Lage. Mit kleinen Kindern oder Rollstuhl sicher nicht zugänglich. Aber das trifft für uns nicht zu - daher: einfach bestens.

Sfeervolle verwennerij

Jan Gremmen
21-10-2017

Prima plek als je van wandelen (of relaxen) in de Pyreneeën houdt!

Gastvrij onthaal, voor niet-Spaans spreken-de Nederlanders fijn communiceren over de mogelijkheden in de streek! Idyllische plek, mooie smaakvolle eigenhandig verbouwde casa.(complimenten!)

Je kan, tegen geringe vergoeding mee eten, ze koken voortreffelijk. En wij gasten hadden een eigen woonkamer tot onze beschikking mét open haard! Perfect!

Wel handig om te beschikken over een eigen auto (lijkt ons)- maar die hadden we.

Genieten

Chris Verhage
11-10-2017

Prima uitgangspunt voor wandelingen. Uitstekende B&B. Gastvrij met ook nog een, geheel vrijblijvend, heerlijke avondmaaltijden ter beschikking. Zeker een aanrader. Goede informatie over vele wandelingen in allerlei zwaartes ter beschikking. Des gevraagd nog een goede uitleg uit eigen ervaring van de gastheer en dame.

Rustig maar mooi gelegen

Rappelet greta
5-10-2017

Is een heel leuke bb

Werden heel hartelijk ontvangen en er was veel info over de streek rondom

zeker een aanrader

Je zult er maar mogen verblijven, een droomlocatie

Loes en Fred Aukes
4-10-2017

Wij wonen zelf in Spanje en hebben al gelogeerd in een aantal B&B's in Spanje, maar niet één hebben we het zo naar ons zin gehad. Een hartelijke ontvangst door Gerrit en Corrina en als je weggaat lopen ze met je mee naar de auto om je uit te zwaaien. En verder: een stil mooi oud dorp, het voelt als "thuiskomen" in de B&B., de meer dan mooie kamer die brandschoon is, het lekkere ontbijt en heerlijke avondeten en de mooie gesprekken 's avonds aan tafel. We hebben 7 dagen gewandeld met goede wandelbeschrijvingen die Gerrit en Corrina voor gasten ter beschikking hebben. Ze geven graag advies over de wandelingen. Er is zo veel te zien en te bewandelen dat wij er niet voor de laatste keer geweest zijn.

Ontspannend en zeer goed verzorgd verblijf!

Inke & Albert
23-9-2017

B&B Casa Alamos biedt precies wat je zoekt als je een ontspannend verblijf zoekt, prettige gastvrouw en heer, rust ruimte en uitzicht, lekker eten, een prima ingerichte en schone kamer en prachtige natuur zover je kunt kijken.

Een perfect verblijf in een prachtige omgeving!

Lothar Beckert en Harriët Mattemaker
7-9-2017

Casa Alamos was onze eerste kennismaking met een B&B, en wat voor één! Een prachtig huis, een prachtige omgeving. De kamers zijn erg mooi ingericht, zeer smaakvol, er is goed naar het huis en de omgeving "geluisterd". 's-Avonds met de gasten, Gerrit en Corinna aan tafel, gezellig en het eten is erg lekker (en de wijn ook!!) Het uitzicht wat je hebt als je aan het eten bent.... Wow! We hebben tijdens ons verblijf een wandeling en een rondrit met de auto gemaakt, de routes zijn allemaal door Gerrit en Corinna uitgezet. Prima voor elkaar. Casa Alamos is een sfeervolle, gezellige en ongedwongen B&B. Ze hebben alles prima voor elkaar, een aanrader!

Onze samenvatting lijkt overdreven, maar is het echt niet!

Zeker weer terug

Elly y Rene Schot
31-8-2017

Het verbljjf in de zo mooi verbouwde Spaanse boerderij is een belevenis. De ligging is zo, dat je de oude tijd als het ware voelt. Ee fantastische en heel orginele kamer. De gastvrijheid is zo heerlijk nuchter en oprecht. Je moet mee-eten. Doe je dat niet, dan doe je jezelf hevig tekort.Heerlijk met een goede wijn en de onovertroffen sterrenhemel als extra. Wat weten Gerrit en Corrina veel van het gebied. Dankzij hen hebben wij met volle teugen van de prachtige Pyreneeen genoten. Wij gaan zeker terug.

Geweldige locatie en fantastische B&B

Siwert en Marjorie
21-8-2017

Gastvrije ontvangst, heerlijk eten, prima kamer en een fantastische uitvalsbasis voor prachtige wandelingen, cultuur en natuur. Prettige huiselijke sfeer en uitstekend gastheer- en gastvrouwschap. Gerrit en Corrina zijn heel goed op de hoogte van alle ins en outs van de streek en geven een op maat advies over je plannen. Erg fijn!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Alamos in Visalibons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Alamos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Alamos scoort een 9.39 uit 10 op basis van 147 reviews.