Visalibons

We hebben een aantal aanbieders voor Visalibons voor je op een rij gezet:

vakantie Visalibons

We hebben een aantal aanbieders voor Visalibons voor je op een rij gezet:

Reviews over Visalibons

Het was een bijzondere stop op onze camper reis

Bert en Fréderique,
    28-10-2017

Een geweldige ontvangst, authentieke plek, heerlijk eten en goed gezelschap

Gereisd met partner in augustus 2017

Sfeervolle verwennerij

Jan Gremmen,
    21-10-2017

Prima plek als je van wandelen (of relaxen) in de Pyreneeën houdt!

Gastvrij onthaal, voor niet-Spaans spreken-de Nederlanders fijn communiceren over de mogelijkheden in de streek! Idyllische plek, mooie smaakvolle eigenhandig verbouwde casa.(complimenten!)

Je kan, tegen geringe vergoeding mee eten, ze koken voortreffelijk. En wij gasten hadden een eigen woonkamer tot onze beschikking mét open haard! Perfect!

Wel handig om te beschikken over een eigen auto (lijkt ons)- maar die hadden we.

Gereisd met partner in oktober 2017

Genieten

Chris Verhage,
    11-10-2017

Prima uitgangspunt voor wandelingen. Uitstekende B&B. Gastvrij met ook nog een, geheel vrijblijvend, heerlijke avondmaaltijden ter beschikking. Zeker een aanrader. Goede informatie over vele wandelingen in allerlei zwaartes ter beschikking. Des gevraagd nog een goede uitleg uit eigen ervaring van de gastheer en dame.

Rustig maar mooi gelegen

Rappelet greta,
    5-10-2017

Is een heel leuke bb

Werden heel hartelijk ontvangen en er was veel info over de streek rondom

zeker een aanrader

Gereisd met partner in september 2017

Je zult er maar mogen verblijven, een droomlocatie

Loes en Fred Aukes,
    4-10-2017

Wij wonen zelf in Spanje en hebben al gelogeerd in een aantal B&B's in Spanje, maar niet één hebben we het zo naar ons zin gehad. Een hartelijke ontvangst door Gerrit en Corrina en als je weggaat lopen ze met je mee naar de auto om je uit te zwaaien. En verder: een stil mooi oud dorp, het voelt als "thuiskomen" in de B&B., de meer dan mooie kamer die brandschoon is, het lekkere ontbijt en heerlijke avondeten en de mooie gesprekken 's avonds aan tafel. We hebben 7 dagen gewandeld met goede wandelbeschrijvingen die Gerrit en Corrina voor gasten ter beschikking hebben. Ze geven graag advies over de wandelingen. Er is zo veel te zien en te bewandelen dat wij er niet voor de laatste keer geweest zijn.

Visalibons scoort een 9,7 uit 10, op basis van 28 reviews