Camping Valle de Bujaruelo

1 review over Camping Valle de Bujaruelo in het Nederlands

Leuk simpel en prachtig!

Janneke
16-6-2016

Vanaf torla- ordesa door prachtige vallei van Bujaruelo naar de camping gewandeld.

Volg de Prachtige wilde rivier van ijskoud smeltwater, tot je bij een wandeling komt, deze brengt je naar de camping.

De camping bestaat uit een aantal verdiepingen waar je vooral trekkerstentjes en kleine Campers vindt.

Sanitair is luxe en schoon! Je kunt onbeperkt warm douchen.

Op de camping is een overdekt terras met picknick banken en verlichting, waar je als trekker gebruik van kunt maken voor je maaltijden enz. Je zit heerlijk uit de wind en uit de zon.

De camping heeft een kraan welke aangesloten is op een lokale bron, waar je onbeperkt heerlijk drinkwater uit kunt tappen!

In de kantine van de camping staat een vriendelijke dame achter de bar die haar best doet om Engels te spreken.

Hier kun je terecht voor een warme maaltijd, koffie en je kunt er s morgens vers brood kopen.

In het hoogseizoen heeft ze ook een klein supermarktje.

Wij hebben een heerlijke en rustige dag en nacht gehad op deze camping!

Zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valle de Bujaruelo in Torla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valle de Bujaruelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Valle de Bujaruelo scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.