Camping Río Ara

5 reviews over Camping Río Ara in het Nederlands

prachtige camping

fam v zanten
16-10-2016

campers worden veelal vooraan geplaatst, ga dus verder naar achter

Aanbevelenswaardig

Jan Vlek
5-7-2016

Gewoon een goed geoutilleerde camping in een prachtig gebied. Dorp op loopafstand. Doen!

Alles ademt bergen en bergplezier uit op deze camping.Goddelijk uitzicht op de Monte Perdido. De WC's en de douches noemden we 'badkamers' omdat ze zo mooi waren. Netjes zonder truttig. Loopafstandje naar het dorp is altijd een feest.

Super rustige camping

I. Sweere
10-2-2013

Kinderen geen bezwaar maar er is niets speciaals voor hen. Voor sportieve volwassenen een geweldige uitgangspositie voor veel wandelplezier en rust kunnen vinden. Zoals iedere Spaanse camping wat drukker in de weekenden.

Beste camping van Torla

ehidding
        2-7-2012

Een prima onderhouden camping met ruime, niet afgebakende plaatsen op gras onder bomen. Perfekt toiletgebouw, keurig schoon.Kleine supermarkt, waar je brood voor de volgende dag kunt bestellen.Ze verkopen ook enkele kampeerartikelen, als gasflessen, haringen, luchtbedden, etc. De camping ligt langs het riviertje de Rio Ara, waar je leuk kunt spelen tussen de rotsblokken.Op de camping zelf is weinig voor kinderen. De omgeving is werkelijk grandioos!!! De toegangsweg naar de camping, vlak na Torla, is vrij steil naar beneden, dus heel rustig aan rijden.Is wel goed te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Río Ara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Río Ara in Torla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Río Ara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Río Ara scoort een 8.84 uit 10 op basis van 8 reviews.