Appartement Parador de Sos del Rey Católico - Fernando do Aragon

Appartement
Appartement Parador de Sos del Rey Católico - Fernando do Aragon
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Parador de Sos del Rey Católico - Fernando do Aragon voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Parador de Sos del Rey Católico - Fernando do Aragon in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

mooi hotel in een uniek kader

Vera en Marc (ANTWERPEN/BELGIE)
19-9-2010

mooie kamers alle met wifi.geen autoparking.geweldig ontbijt met mooi uitzicht op de pyreneen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parador de Sos del Rey Católico - Fernando do Aragon in Sos del Rey Catolico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parador de Sos del Rey Católico - Fernando do Aragon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parador de Sos del Rey Católico - Fernando do Aragon scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.