Camping Pirineos

6,3

2 reviews over Camping Pirineos in het Nederlands

Aan drukke weg gelegen, weinig waar voor je geld

arendvoskuijl
11-10-2009

Deze camping is in mooie streek gelegen, maar aan drukke weg. Onaardige staff, erg duur. De camperplaatsen zijn klein, en gelegen naast stinkende put, waar muggen je bestoken. Dure stroom, weinig sfeer. Volgestouwd met hutten. Typisch voorbeeld van misbruik maken van de exclusiviteit.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Gelegen in een fantastische omgeving, goed bereikbaar en

René
23-6-2008

Gelegen in een fantastische omgeving, goed bereikbaar en met onovertroffen goed sanitair.

Gereisd Familie in juni 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Pirineos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pirineos in Santa Cilia de Jaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pirineos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.