Camping El Puente

6 reviews over Camping El Puente in het Nederlands

Echt Spaans!

Ina de Bruin
11-10-2016

Een echte Spaanse, gezellige camping. Oké, de plekken zijn niet supermooi maar de sfeer maakt alles goed. De camping ligt aan een rivier waar je heerlijk kunt zwemmen. Wij hebben vanaf de camping een canyoningtocht gemaakt met gids. Fantastisch! Je kunt lekker eten op het gezellige terras. Gewoon een no-nonsense camping met sfeer. Heerlijk gerelaxt. Niks moet, alles mag

Sobere camping in mooie omgaan

Anja Langenhuizen
19-8-2014

We waren hier in augustus en toen was het erg druk op de camping. Het zijn heel sobere plekken, weinig schaduw en geen privacy. Er was geen ruimte waar kinderen kunnen spelen, dat gaf een opgesloten gevoel. Erg leuk publiek, iedereen was lekker sportief bezig, een heel positieve sfeer. De omgeving supermooi en vanaf de camping kan je een hele mooie tocht de canyon inmaken.

Canyoning paradise

Maarten Almekinders
23-8-2012

Na kilometers droogte en bijna verlaten dorpjes kom je via een steile weg naar beneden op een camping waar alles is. Vriendelijk, goed eten, een goed gesorteerde betaalbare winkel, leuk sportief publiek, jong en oud, met passie voor natuur. Echt Spaans, gidsen aanwezig en zwemwater, veel canyons en wandelmogelijkheden en overal grote roofvogels te zien. Beetje druk, maar rustige plekken te vinden.

Prima de luxe

Harry van Wijk
2-1-2011

De camping is een fijne, midden in de natuur gelegen gelegenheid. Erg veel te doen, wel nogal afgelegen. Niet voor de terassenjagers, discogangers etc maar moge duidelijk zijn midden in moeder natuur.

Mooie camping

Furniere Pieter
6-4-2010

De zware tocht er naartoe is wel de moeite waard, zeer mooi gelegen tussen de bergen met een rustig en tof riviertje erbij! Echt super camping

2007

Het is een perfecte camping voor klimmers en wandelaars. Die waren er ook voldoende. De omgeving is prachtig, achter het winkeltje loopt een beekje waar het heerlijk zwemmen is. Wij waren daar onder begeleiding (vriend met jarenlange ervaring in deze omgeving) en hebben de mooiste plekken kunnen bezoeken. Zoals het stuwmeer waar je vanaf kan springen. Het personeel is vriendelijk en de blokhutten zijn sober maar perfect voor een 7 daags verblijf. Er is geen entertaining, camping wordt veelal bezocht door ervaren wandelaars en klimmers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Puente in Rodellar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Puente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.