Camping Los Vives

Camping Los Vives

2 tips over Camping Los Vives

Nico, 29-8-2013

Ainsa is een gezellig dorp om te bezoeken, ook de Monte Perdido en de Anisclo kloof zijn mooi om te bezoeken en te wandelen.

In Revilla kan je de gieren van dichtbij observeren in hun natuurlijke omgeving. Hiervoor neemt men eerst de weg naar Tella (tussen Ainsa en Bielsa), éénmaal helemaal boven in Revilla is het nog een half uurtje stappen naar het uitkijkpunt "miradores de Revilla"

mireille steegh, 9-4-2012
Het nationale park Ordesa Y Monte Perdido is zeker de moeite waard om naar toe gaan en natuurlijk naar de oude stad Ainsa. In de rio Barossa zijn verschillende plekken waar je heerlijk kunt zwemmen.