Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

93 Reviews over Los Nuguerals

• 8Evelien van Nederpelt09-09-2018

Chille plek!

Chill Outdoor biedt een heel pakket aan: verblijf + eten + activiteiten. Ontbijt en diner vinden plaats in hun mooie restaurant. Lunchpakketje kan zelf worden samengesteld. Enig minpuntje: het drinken voor het lunchpakket was niet koud, een koud drankje is toch fijner om mee te nemen op een warme dag. De eigenaar is een Nederlander. Hij organiseerde een feestje en feestte gezellig met ons mee tot in de late uurtjes. De verkleedkleren maakte het feestje compleet! Over de prijs kan ik niet oordelen, want het was voor ons via een andere reisorganisatie geboekt, dus de prijzen weet ik niet. Ik heb wel begrepen dat het Nederlandse prijzen zijn.

• 9Ilse Brouns17-01-2018

Super combi van lekker actief en heerlijk chillen.

Erg goed georganiseerde outdoor activiteiten met prima instructeurs, voor zowel beginners als voor echte durfals en bikkels. Veel gezelligheid met de andere gasten bij het ontbijt en diner, heerlijk gegeten en Jochem hield fijn rekening met de voedsel allergieen van onze oudste! Chillen aan het stuwmeer was welkom met temperaturen tegen de 40 graden en bood een fijne afwisseling met ons actieve programma. Pension van Javier is erg goed, prachtig ingerichte kamers waar het wel erg warm werd, gezellig wandelingetje door Perarrua ernaartoe vanuit het Chill outdoor cafe. Kortom: een top week gehad!

• 9Marjoke Heneweer12-06-2015

Fantastische plek voor wielrenners!

14 mei t/m 19 mei 2015 Shell Challenge bij Chill Outdoor.

Wij hebben als groep van Shell een fantastische tijd mogen doormaken bij Chill-Outdoor. Alle faciliteiten zijn super geregeld en de omgeving waar je je bevindt leent zich uitstekend voor mooie en uitdagende ritten op de racefiets. Na een zware dag op de racefiets stond er bij Chill-Outdoor een overheerlijke pasta klaar om de verbrande calorieën weer aan te vullen.

De wegen zijn super onderhouden en overzichtelijk. Ook de variatie van het terrein leent zich uitstekend voor racefietsers die zich willen voorbereiden op hun seizoen. Het glooiende terrein kan je goed vergelijken met Amstel Gold of Vlaanderen. Daarnaast komen stukken van 10% veelvuldig aan bod. Door de mooie omgeving heb je vaak niet in de gaten waar je allemaal mee bezig bent.

Wij kijken uit naar volgend jaar en wij gaan deze regio verder ontdekken want het vraagt om meer.

Dank voor alle goed zorgen en tot snel.

• 10Joris van der Heijden30-04-2015

Fantastische ervaring!

Jochum en Judith super bedankt voor deze geweldige ervaring! De activiteiten waren tot in de puntjes geregeld. Daarnaast was het eten voortreffelijk! Ik en mijn vader hebben wij ons ontzettend vermaakt bij Chill outdoor. Een grote aanrader als u op zoek bent naar een chille vakantie met fantastisch leuke activiteiten!

• 9Carlo van der Heijden28-04-2015

Superplek voor outdoor activiteiten

Chilloutdoor (eigenaren Jochum en Judith) ligt in een mooie maar rustige omgeving, de woorden relaxt en inspanning komen hier in onze beleving dan ook mooi samen. Het lekkere ontbijt, de heerlijke maaltijden en het superschone appartement Jose Maria zorgden voor een plezierig verblijf. De inspanning van Jochum om het ons naar de zin te maken als wel de zorg voor een goed verloop van de geplande activiteiten, maakte het voor ons (vader en zoon) met recht een superplek.

• 9camiel selker09-10-2014

Little heaven

In een klein dorpje midden in de Pyreneeën ligt het echt supermooie Chilloutdoor café/ restaurant, de centrale verzamelplek voor de gasten en de locals. De eigenaren, Jochum en Judith verzorgen een hartelijk ontvangst, je voelt je onmiddellijk thuis en op je gemak. Het eten en drinken is fantastisch, mooie lokale keuken en wijnen. Wij verbleven met een groep in het vakantiehuis, dat mooi, schoon en comfortabel was. Een uitstekende uitvalsbasis voor onze bergtochten, met alle grote toppen dichtbij. De prijs/ kwaliteit verhouding is ongelofelijk - gezien de hoeveelheid en kwaliteit van eten, drinken en verzorging is deze zeer gunstig. We waren dit keer zonder kinderen, maar wij komen zeker terug met ons gezin: rust, ruimte, lekker eten en alle soorten van buitensport activiteiten.

• 9Casper 05-10-2014

Hemel op aarde

Met 12 vrienden vier fantastische dagen doorgebracht. Bij aankomst in Perrarua een heerlijke lunch in de nog lekkere warme nazomerzon op het terras met lekker brood, super goeie koffie, über-chille chorizo, queso en gebakken vers geplukte bospaddestoelen. Een warm bad. De beklimming van de pico de Posets, de op een na hoogste top van de Pyreneeën stond op het menu. Na een klim van vier uur op de eerste dag koude halve liters bier in de zon bij de berghut. Je begrijpt het formaat van de traktatie... De beklimming was zwaar en het einde. Met 12 steunende en grappende kerels op de top van een adembenemend uitzicht genieten maakt de tocht onvergetelijk. Een laatste avondmaal met chuletons (biefstukken van 600 g) van de BBQ met wederom heerlijke wijn en het herkauwen van sterke verhalen zorgt ervoor dat de combinatie Chill-out en Outdoor bij Jochum en Judith tot een kunst wordt verheven! Onbegrijpelijk dat iemand dit niet zou willen doen.

• 9Pia De Baets15-08-2014

Zeer leuke gezinsvakantie

Het vakantiehuis Los Nugerales is zeer ruim en ingericht met de nodige comfort. Het is centraal gelegen om verschillende activiteiten te kunnen doen. De accomodatie is zeer kindvriendelijk.

• 9nicole01-08-2013

SUPER STEK

Jochum en Judith hebben hier een absolute chilloutdoor plek neergezet!! De combinatie van aktiviteiten overdag en chillen 's avonds is super. Je kunt de aktiviteiten als gezin doen, maar ook als groep. Alles is mogelijk. Het eten is heerlijk. De wijn top! Het uitgebreide ontbijt maakt dat iedere dag als een feestje begint. De aangeboden accommodaties in het dorp zijn super netjes, schoon en ruim. Het enige dat je hoort is het ruizen van het water van de rivier!! Een auto is wel noodzakelijk om bij de diverse startlokaties van de aktiviteiten te komen. Na 3 dagen chilloutdoor hebben wij de bergtrekking tocht van 4 dagen gemaakt. Dit was mede door het slechte weer van de afgelopen maanden erg zwaar. Goede uitrusting (schoenen, stokken etc.) en een goede conditie is absoluut een must. Gelukkig konden wij de laatste dag nog even genieten van de gastvrijheid bij Chilloutdoor, waarna we aan het tweede deel van onze vakantie konden beginnen.

• 8Els04-06-2013

Mooie omgeving!

Ons arrangement was incl. eten/drinken in het Chill-Outdoor Café gerund door Jochem en Judith. Zeer goed verzorgd en zeer goed bevallen! Ook de grensverleggende outdoor activiteiten waren ons helemaal goed bevallen! Zeker een aanrader

Vakantiehuis Los Nuguerals info

• CafeNiet beschikbaar