Perarrúa

Reviews over Perarrúa

Fantastisch!

Gert Oudenes
    28-5-2015

Zeer goede locatie om van hieruit diverse fietstochten te ondernemen! Moet wel aangeven dat dit voor onze groep van 20 allemaal perfect geregeld was. Zijn uitdagende tochten voor geoefende fietsers, oftewel behoorlijk zwaar. Na een dag fietsen (outdoor), was het hier goed chillen ;-) Goed eten, diverse drankjes en het weer werkte ook nog mee. Jochem, eigenaar Chill Outdoor, kan ook andere excursies regelen, zoals paragliding, raften, mountainbiken etc. Oftewel een aanrader!!!!!!

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Formidabel

Douwe Pals
    24-5-2015

Super geschikt voor een sportieve vakantie. Wij hebben meerdere routes per racefiets gedaan, echt super mooi. Schitterende goede en rustige wegen! Een echte aanrader. Mede door de Nederlandse gastheer en -vrouw, heerlijk eten en ook het pilsie smaakte goed. Echt een aanrader ook voor mountainbiking of andere sporten.

Gereisd Met vrienden in Thu May 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schattig dorpje in mooie omgeving

Naomi Maassen
    5-10-2014

Het dorp is erg klein en rustig. Wij zijn er geweest voor chill outdoor. Stad Graus ligt 5 min van Perarrúa af. Daar is het drukker en heb je winkels en barretjes. In Perarrúa kom je voor de rust en Chill-outdoor.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Middeleeuws Spaans dorp middenin prachtige bergen

Casper
    5-10-2014

Als je van heel lekker eten houdt en van een prachtige omgeving waar je alle bergsporten kunt beoefenen die je je kunt bedenken, is deze plek het einde. Nog dichtbij genoeg en zo veel rustiger en minder ontwikkeld dan de Alpen of zelfs de Franse Pyreneeën. Voor groepen, maar wat mij betreft ook gezinnen super.

Gereisd Met vrienden in september 2014

Sfeervol dorp

monica politiek
    7-10-2013

Perarrua is een piepklein spaans dorpje dus voor het uitgaansleven hoef je hier niet naartoe. Maar als je de spaanse sfeer wil snuiven in een dorpje waar je lekker aan de rivier wil zitten, waar spaanse bejaarden met hun katjes voor hun huisje zitten, midden tussen de bergen met mooie wandelingen, prachtig uitzicht en stilte dan is dit dorp wel de place to be. Binnen 10 km kan je canyoningen, parapenten, raften, kanoen, zwemmen, mountainbiken en hiken. Kortom een heerlijke bestemming.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Perarrúa scoort een 8,7 uit 10, op basis van 39 reviews