Reviews over Perarrúa

Chill Outdoor maakt naam waar

Toosje
    26-7-2015
    Uitgaansleven is drie dagen per jaar toptien het dorpsfeest, erg leuk met het hele dorpskernen op de plaza mayor!

Fantastisch!

Gert Oudenes
    28-5-2015
    Zeer goede locatie om van hieruit diverse fietstochten te ondernemen! Moet wel aangeven dat dit voor onze groep van 20 allemaal perfect geregeld was. Zijn uitdagende tochten voor geoefende fietsers, oftewel behoorlijk zwaar. Na een dag fietsen (outdoor), was het hier goed chillen ;-) Goed eten, diverse drankjes en het weer werkte ook nog mee. Jochem, eigenaar Chill Outdoor, kan ook andere excursies regelen, zoals paragliding, raften, mountainbiken etc. Oftewel een aanrader!!!!!!

Formidabel

Douwe Pals
    24-5-2015
    Super geschikt voor een sportieve vakantie. Wij hebben meerdere routes per racefiets gedaan, echt super mooi. Schitterende goede en rustige wegen! Een echte aanrader. Mede door de Nederlandse gastheer en -vrouw, heerlijk eten en ook het pilsie smaakte goed. Echt een aanrader ook voor mountainbiking of andere sporten.

Lief klein Spaans bergdorpje

Martijn
    1-5-2015
    prima plek, rustig en midden in de natuur, goed aan te rijden,

Van alles wat

Joris Geurts
    10-10-2014
    Actief, cultuur snuiven of even helemaal niets. Allemaal mogelijk!
Perarrúa scoort een 8,8 uit 10, op basis van 39 reviews