Reviews over Nuevalos

Een hele verbetering.

Albert Kramer,
    21-5-2013

We zijn dit voorjaar weer een aantal dagen op camping Lagopark geweest. (zie ook onze review van najaar 2011). Er is ander personeel. Ze zijn vriendelijk en hulpvaardig en de receptioniste spreekt goed Engels. Men is langzaam bezig de camping te verbeteren. Het sanitair is verouderd maar wel schoon. Deze keer stonden op we op een ander deel van de camping waar de plaatsen wat groter zijn. We betaalden Euro 16,00 omdat het restaurant en het zwembad nog niet open waren.

schitterende omgeving

wij,
    12-8-2011

rustige camping, sanitair is niet top maar prima schoongehouden, restaurant is matig maar ok voor tussendoor.

Prima meevaller : aangenaam verblijf

marrek ,
    10-8-2009

Goeie plek. Veel ruimte, én...schaduw. Prima tussenstop in het binnenland. "Monasterio de Piedra" op enkele kms is een aanrader: groene park-oase met veel stromend water en watervallen...

Nuevalos scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews