Reviews over Lecina

Rustige camping, prachtige canyons

Edith_Nagel,
    1-8-2011

Camping Lecina is een rustige, goed verzorgde camping en een prima uitvalsbasis voor het maken van canyontochten in o.a. de rio Vero.

Er is op de camping niet veel te beleven, behalve dat er een klein restaurantje/bar is (met gratis WiFi) en dat is al genoeg. De dagen worden gemakkelijk gevuld met mooie tochten door de canyons en abseil- en klim- en klettertochten. Een camping voor sportieve mensen dus. Met dank aan Escalade en de SNP, die op deze camping hun basiskamp hebben opgeslagen. De natuur van de Sierra de Guara is werkelijk prachtig en het ontdekken meer dan waard!