14 reviews over Camping Laspaules in het Nederlands

Geweldige mooie gastvrije kleine camping

Margreet,
16-10-2018

Kleine camping. Sanitair oud maar zeer schoon en dus prima. Er is een kleine winkel op de camping en er is een kleine bar / restaurant waar je voor weinig lekker kunt eten. Eigenaren zeer vriendelijk. Ook is er een klein zwembad. Prijs in het naseizoen 17 euro. Ook verhuren zij huisjes. Las paules is een heel klein dorpje op ongeveer 1500 meter.

Gereisd met partner in oktober 2018

Super camping

Mark
21-8-2016

Geweldige camping met winkeltje, restaurant, terras, zwembad en beek.

Fijne plekken met veel schaduw. Super schoon sanitair. Overdag lekker weer en 's avonds heerlijk koel maar niet ijskoud. Overdag 25 a 30 graden, 's nachts tussen de 10 a15 graden. mooie centrale ligging alle bezienswaardigheden in de buurt zijn goed bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Zeer goed meegevallen, goede ontvangst

Willem
11-11-2015

Een aanrader, zeer vriendelijke ontvangst. Heel proper sanitair. Jammer dat het weer echt slecht was bij aankomst. Het restaurantje is bescheiden, maar zeer welgemutst en kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

Mooie camping in een mooie omgeving!

Fam. den Otter
18-8-2015

Wij verbleven in bungalow (zitbank, eethoek, keukentje, koelkast, magnetron, elec. kookplaten] (2 pits). Nr. 2, in ochtend zon, daardoor binnen lekker koel. Vooral NL en SP. Vriendjes voor kinderen spelen in riviertje en verstoppertje. Bij minder mooi weer is er speelzolder (af en toe omgetoverd tot bioscoop). Bij bungalow en in de tent (naast receptie) wifi. Boodschappen bij winkeltje, maar in Pont de Suert is grotere supermarkt. Mooie wandelingen, oa. bij Cerler (kabelbaan omhoog, rode route 2u met kind), bij Hospital de Bénas (richting Ibons de Remuné, 4u met kind, eerst bos, daarna rondje langs meertjes, watervallen, veel klauteren). Indrukwekkend is kloof Mont Rebei (uur rijden va camping). Gelopen tot 2e hangbrug (2u heen, 2u terug). Je kan doorlopen naar spectaculaire trappen langs rotsen. Raften in Campo bij Sin Fronteras was erg leuk. De campingeigenaar heeft gereserveerd en korting geregeld. In het dorpje Castejón de Sos heerlijke tapas gegeten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Enorm genoten

Arjan Henrica Elburg
11-8-2015

Wij hadden voor 3 weken geboekt en ons geen moment verveeld. De prachtige omgeving, voor bergwandelaars een ideaal uitgangspunt.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De animatie, eenvoudig maar voor onze kinderen van 7 en 10 prima. De toiletruimtes,zelden zulke schone ruimtes gezien met heerlijke douchen.

Wij komen hier zeker terug want we hebben nog zoveel niet ontdekt in dit prachtige gebied

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Rust en ontspanning

ann denolf
9-2-2015

Camping Laspaules is een fijne plaats om te vertoeven en écht Spaans.Het is een ideale plek om tot rust te komen maar ook

om een fikse bergwandeling in te plannen.Het ligt centraal tussen de natuurparken Aigüstortes en de Posets-Maladeta, adembenemende berglandschappen.De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en organiseren,ook voor de kinderen, wandelingen,fijn!Je voelt je er thuis.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

heel mooi gelegen, uitstekend verzorgde camping

Tineke van de Water
7-8-2014

Camping Laspaules ligt in een prachtige omgeving. Vanuit de camping kun je diverse nationale parken en bezienswaardigheden bezoeken. De camping is van alle gemakken voorzien en eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juli 2014

Toffe locatie

Eddy
30-8-2013

We hadden op voorhand gereserveerd en kregen 3 mooie plaatsen aangewezen om onze caravans te plaatsen. Carlos en Maria Jesus, de eigenaars, zijn heel vriendelijk, alsook het personeel in de bar en de mini supermarkt. Het eten is eenvoudig, maar heel lekker. Het sanitair is prima en heel proper. Je voelt je hier direct thuis, de Spanjaarden geven je meteen een warm gevoel. Een ideale camping om daguitstappen, wandelingen of fietstochten te doen. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

zeer prettige camping

Jaap Janssen
22-8-2013

Camping ligt in een klein dorpje (met pinautomaat!). Camping heeft vrij complete winkel en een prettig en redelijk restaurant. Zeer schoon sanitair en een zwembad groot genoeg om in te duiken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Geweldige camping in de spaanse pyreneeen

Ric Exterkate
28-7-2013

Camping in de buurt van 2 grote natuurparken, rustig gelegen, goede voorzieningen en top sanitair. Er is een zwembad op de camping. De eigenaars zijn zeer vriendelijke en aardige mensen, en zijn graag behulpzaam. Naast Sppans spreken ze een beetje Engels en Frans.

Bij de camping is een bar/restaurant met eenvoudig en lekker eten. Wordt gerund door een zeer gastvrije familie. Zij beheren ook het kruidenierswinkeltje.

Er is een gemeenschappelijke ruimte met gratis WiFi.

Gereisd met partner in juli 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Laspaules in Laspaules, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Laspaules zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.