Labuerda (Pyreneeen)

We hebben een aantal aanbieders voor Labuerda (Pyreneeen) voor je op een rij gezet:

Reviews over Labuerda (Pyreneeen)

Verassend leuk en verassend fraai

wilco
    30-8-2009

Ongedwongen sfeer. De voorzieningen zijn goed (permanente schoonmaak van toiletgebouw). Veel bezoekers zijn Spanjaarden zelf. Omgeving is erg mooi en niet zo toeristisch. Heerlijk eten in de buurt voor een leuke prijs, maar weinigen spreken Engels. Op camping is 1 dame aanwezig die NL spreekt.

De camping is levendig. Veel bezoekers zijn aangetrokken tot het actieve aanbod (hiking, paardrijden, speleologie, quad-tochten, mountainbiking). De Spanjaarden zelf nemen hun gemak en gaan om 23.00 nog even lekker tafelen (dit ritme hadden we in no time overgenomen!)

Wij (gezin met 2 kinderen van 8 en 4) hebben vooral gebruik gemaakt van het (zeer grote) buitenbad. Ook een gezin met sportieve tieners zal het hier geweldig vinden (denken wij). Animatie is aanwezig, maar geen NL.

Ijsjes, drankjes, pizza en internet zijn netjes geprijsd. De winkel is wat duurder, maar goed gesorteerd. De hele dag door vers brood!

Enig kritiekpunt: binnenbad en bubbelbad oogden alsof verversing nodig was.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
Labuerda (Pyreneeen) scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews