Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

Labuerda (Pyreneeen)

Vakantie in Labuerda (Pyreneeen)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Labuerda (Pyreneeen)

Reviews over Labuerda (Pyreneeen)

• 6Pierre29-06-2015

Toeristische sfeer

Plaatsje van oorsprong wel interressant, maar nu niet lmeer authentiek voor de Pyreneen. Te veel gericht op toerisme.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Jasmyn18-08-2013

prachtige plek

De Ainso canon moet je gedaan hebben, leuke wandeltochten en tochtjes in de omgeving. Het stadje Ainsa is ook zeker de moeite waard. Gewoonweg een ongelooflijk mooie omgeving!

• 7Cultuur

augustus 2013

• 9Johan31-07-2012

Labuerda =Ainsa = knooppunt in Spaanse Pyreneeen

Prachtig olud stadsgedeelte, schitterende nationale parken en een prima camping aan de zonzijde van de Pyreneeen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

juli 2012

• 8wilco30-08-2009

Verassend leuk en verassend fraai

Ongedwongen sfeer. De voorzieningen zijn goed (permanente schoonmaak van toiletgebouw). Veel bezoekers zijn Spanjaarden zelf. Omgeving is erg mooi en niet zo toeristisch. Heerlijk eten in de buurt voor een leuke prijs, maar weinigen spreken Engels. Op camping is 1 dame aanwezig die NL spreekt.

De camping is levendig. Veel bezoekers zijn aangetrokken tot het actieve aanbod (hiking, paardrijden, speleologie, quad-tochten, mountainbiking). De Spanjaarden zelf nemen hun gemak en gaan om 23.00 nog even lekker tafelen (dit ritme hadden we in no time overgenomen!)

Wij (gezin met 2 kinderen van 8 en 4) hebben vooral gebruik gemaakt van het (zeer grote) buitenbad. Ook een gezin met sportieve tieners zal het hier geweldig vinden (denken wij). Animatie is aanwezig, maar geen NL.

Ijsjes, drankjes, pizza en internet zijn netjes geprijsd. De winkel is wat duurder, maar goed gesorteerd. De hele dag door vers brood!

Enig kritiekpunt: binnenbad en bubbelbad oogden alsof verversing nodig was.

• 8Cultuur

augustus 2009