Camping Lago de Barasona

Camping Lago de Barasona
8,4

8 tips over Camping Lago de Barasona

Jack, 27-6-2016
Rij vooral even het rondje Benabarre, Laguarres, Capella, Graus. Ongeveer 40 kilometer met ontzettend veel leuke en interessante plekken.
Benjamin Kamerling, 21-8-2014
Canyoning, waterskien, raften.
Regine, 13-8-2014
Tip: Congost de Montrebei in Tremp. Staat bijna nergens beschreven maar deze is spectaculairder dan de Gorges du Verdon

We hebben een aantal aanbieders voor Lago de Barasona voor je op een rij gezet:

Bianca, 30-7-2013
Ga eens raften in de omgeving, je vind alle info aan de receptie.
Fred , 7-7-2013

Hebben schitterende wandelingen gemaakt in de omgeving......

(Bijv. Congost de Mont Rebiei)

K. Woesthuis, 2-9-2012
In de buurt is van alles te doen. Kloof van Montrebey, natuurparken, watervallen, raften, canoying, kanovaren etc..

wouter buijse, 12-8-2012
je komt dan bij een bar/ligweide en het meer. Het water is heerlik warm. graadje of 23- 25.minpuntje is het kiezelstrand, Bij het meer en op de caming geen muggen/wespen tegengekomen, De weg langs de camping is een weg waar je nauwlijks iets van merkt. De oudre jeugd gaat s avonds met zijn allen naar het meer tot een uur od 00:00, lekker chillen. Wij vonden dit een campng waar eigenlijk niets op aan te merken is
Joukje merkx, 21-3-2009

Een geweldige camping, zelfvermaak noodzakelijk

Als mensen meer bezigheden verwachten zullen ze toch naar andere camping moeten gaan

Gelukkig niet teveel in trek bij toeristen zodat mensen die houden van rust daar echt aan hun trekken komen

Wij komen er al 7 jaar achtereen en gaan op de spaanse wijze met de mensen om en gaan ook veel met de spanjaarden op stap naar dorpsfeesten in omliggende dorpen

Dus wij eten niet om 6 uur in de avond

Ons trekt het gemak, rust en de vriendelijkheid

We hebben een aantal aanbieders voor Lago de Barasona voor je op een rij gezet: