Aparthotel Casa de Castro

Meer aparthotelinfo

11 reviews over Aparthotel Casa de Castro

• 9Ruby Visser26-07-2019

Fantastisch heerlijk

Ik verbleef in de hotelkamer. Wat een heerlijke kamer met een fijne badkamer. Ook kon je gebruik maken van het dakterras. Een deel overdekt met tafels waar je heerlijk kan zitten en en open gedeelte met loungebanken waar je van de zon kan genieten. De omgeving is werkelijk prachtig en er is heel veel te zien en te doen. Je hebt alle privacy die je wilt maar je bent altijd welkom voor vragen of een gezellig kletspraatje. Een heerlijke plek ik kom zeker terug.

Alleenreizend

• 9Koen Barink05-05-2013

Top locatie met veel variatie

Authentieke locatie in enerverende omgeving. De Casa wordt gerund door twee jonge enthousiastelingen. Zij streven een optimale vakantie na voor hun gasten. Of dit nou wandelen of motorrijden is, er wordt alles aan gedaan om dit te realiseren.

Met vrienden

• 9Sven de Jong03-12-2012

De Spaanse Pyreneeën, had ik eerder moeten doen...

leuk appartement in mooi huis, top dakterras! In de omgeving is veel te doen. Mooie mountainbikeroutes en wandelingen. Ook Barcelona en Zaragoza (mooie stad!) in de buurt. Gezellig contact met de andere vakantiegangers en voor alle vragen en voor tips konden we bijde nederlandse eigenaren terecht.

• 9Sven de Jong03-12-2012

de Spaanse Pyreneeën, had ik eerder moeten doen...

Leuk appartement in een bijzonder huis. Omgeving is perfect om te fietsen en te wandelen. Prachtig rivierengebied en je zit ook zo in de bergen. Om de kosten wat te drukken konden we zelf koken. Ontbijt bestelden we wel iedere dag, heerlijk. Gezellige sfeer met andere vakantiegangers en bij de Nederlandse eigenaren konden we terecht met al onze vragen en voor tips. Ik kom van de winter terug om te fietsen en te boarden!

• 9Frits Reijmers12-09-2010

Fijne appartement in rustige omgeving

Mooie appartement in een schitterende en bergrijke omgeving. Nederlandse eigenaren die zeer gastvrij zijn. Plaatsje is zeer rustig en authentiek ! Met zwembad en meer op korte afstand.

Frits Reijmers

Met jonge kinderen

• 8hennie en harry voorn06-12-2009

geweldig mooi en rustig

De appartementen zijn eenvoudig maar netjes ingericht.de omgeving en het uitzicht zijn prachtig mooi en het is er een paradijs voor wandelaars en rustzoekers

• 9Veronique Kind26-05-2009

Een absolute aanrader!

Wij verbleven hier 5 dagen in de laatste week van april 2009. Wat een ontdekking! Een authentiek Spaans dorpshuis, volledig opgeknapt en voorzien van alle comfort. Wij verbleven in appartement Esera, met balkon en uitzicht over het schitterende landschap en de besneeuwde bergtoppen van de Pyreneeen. Prachtige omgeving waar je echt tot rust komt! Bij mooi weer kun je 's ochtends op het zonovergoten dakterras zitten en een heerlijk ontbijt bestellen. In het appartement kun je s'avonds zelf je eten koken maar er is ook een goed restaurant vlakbij in het dorp. Verder is er van alles te zien en te doen. Zo hebben wij prachtige wandelingen gemaakt in de omgeving, door velden vol met gele, blauwe bloemen en klaprozen. Maar ook een bezoek gebracht aan Alquezar, Ainsa etc, oude Spaanse dorpen met een geschiedenis, die met de auto goed te bereiken zijn. En natuurlijk hebben we even een bezoekje gebracht aan de dorpskroeg, een belevenis op zich. Alles bij elkaar zeer aan te bevelen.

• 9Gaby Schellekens15-05-2009

Fantastische uitvalbasis voor mooi wandelingen

In december 2008 verbleven we 4 dagen in Casa de Castro. Het is een prachtig oud huis aan de rand van Puebla de Castro. Ons appartement had een zeer fraai uitzicht over de heuvels rondom. sOchtends zag je de heuveltoppen tussen de laaghangende mist en smiddags in de verte de besneeuwde toppen van de Pyreneeen. Je kunt er zelf koken, maar in de omgeving zijn er ook leuke restaurants. En over het ontbijt hoef je je geen zorgen te maken. Dat wordt als je dat wenst, bij je thuisbezorgt. Je moet een stevige trek hebben, maar lekker hoor! Het is er heerlijk rustig en je kunt in de omgeving prachtige, redelijk eenvoudige en heerlijk ontspannende wandelingen maken. De eigenaars voorzien je van alle informatie die je nodig hebt. Wij verbleven hier in combinatie met een bezoekje aan Barcelona en Girona. Casa de Castro is namelijk zeer goed met de auto te bereiken vanaf het vliegveld van Girona of Barcelona. Voor wie het andere Spanje wil leren kennen is dit zeer zeker een echte aanrader.

• 9Fam de Boer01-09-2008

De méést ontspannende vakantie van mijn leven .

Toen we een weekje er tussen uit wilden,vonden we via Internet een Casa Rural in Spanje in een grotendeels nog onbekend gebied nl:Aragon. Héél wat anders dan de hectische Costa's,eerlijke keuken en vriendelijke mensen. De eigenaren spreken behalve Nederlands,ook Engels,Duits en Spaans,érg handig bij vragen. Schitterende wandelroutes,uitzicht over de Pyrenese toppen (mét sneeuw). Het huis is oud maar schitterend opgeknapt,kamers voorzien van alle mogelijke luxe. Heel bijzonder,een oude olijvenopslagput mét verlichting in de vloer van een van de kamers.Glasplaat erover,Romantisch. Met kleine kinderen iets minder geschikt door alle trappen en de smalle heuvelachtige straatjes in het dorp. We vonden op aanrader van de uitbaters op 15 min. lopen een Romeinse opgraving nl:Labitolosa, na een goed ontbuit met vruchtenbroodjes en croissantjes een mooi begin van een ontspannen dag. Het klimaat is warm maar door de bergen niet tropisch heet,meestal verkoelend windje.

Familie

• 9J. van den Bour20-08-2007

Een echt Spaans "Casa Rural". Prachtig gelegen, authentiek en heel oud pand voorzien van alle moderne gemakken. Gastvrije eigenaars en naar wens ontbijt "op bed" met heerlijke verse croissants. Omgeving is indrukwekkend en een paradijs voor rustzoekers en wandelaars. Aan te bevelen!

2 tips over Aparthotel Casa de Castro

• Sven de Jong, 03-12-2012

Zelf gekookt om de kosten wat te drukken. Wel gebruik gemaakt van ontbijtservice, perfect! Tip 2: met een fles lokale wijn aan het meer gezeten!

• Sven de Jong, 03-12-2012

Met een fles regionale Spaanse wijn naar het meer Barasona en daar lekker zitten.

0 vragen over Aparthotel Casa de Castro

Aparthotel info