Camping Aín Jaca

4 reviews over Camping Aín Jaca in het Nederlands

Teleurstelling

Rob
21-9-2016

Eenvoudige camping met prima schoon sanitair. Plaatsen zijn klein, gras was kleigrond geworden door de droogte. Restaurant/bar oogt in eerste instantie gezellig, maar bediening rook onfris, glazen waren vies en het eten was ronduit slecht te noemen. 's Nachts een aantal keren wakker geworden van wel een dozijn of meer blaffende honden, leek wel een aangrenzende hondenopvang? Al met al geen aanrader, ons zien ze hier niet meer terug.

Prima camping, gastvrij personeel

Ernst Cohen
9-9-2016

Zeer goede ontvangst, vriendelijk personeel. Vrije keuze van plek en voldoende schaduw. Iets gedateerd sanitair maar schoon en goed werkend.

Mooi uitzicht op de stad, als je zoals wij op de fiets zijn is het even zwaar klimmen maar het is de moeite zeker waard.

Een camping waar je echt tot rust kan komen.

Prima camping!

Anneke
26-7-2016

De camping is netjes, schoon en het zwembad was echt fijn voor de verkoeling. In juli waren er wel veel vliegen.

hopeloos in begin juni

Pjoiter
31-5-2015

Ondanks de fraaie fotos van deze camping is dit echt helemaal niets! Begin juni 2015 hier. Zwembad leeg geen restaurant. Er was al maanden niet meer schoongemaakt. Bijgebouwtje had als enige warm water. Duur ook nog. Dit kan echt niet. ALLEEN IN HET WEEKEND OPEN! Nieuwkomers werden al zondagmiddag weggestuurd...

We hebben een aantal aanbieders voor Aín Jaca voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aín Jaca in Jaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aín Jaca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.