Reviews over Jaca

Prima camping, gastvrij personeel

Ernst Cohen
    9-9-2016

Zeer goede ontvangst, vriendelijk personeel. Vrije keuze van plek en voldoende schaduw. Iets gedateerd sanitair maar schoon en goed werkend.

Mooi uitzicht op de stad, als je zoals wij op de fiets zijn is het even zwaar klimmen maar het is de moeite zeker waard.

Een camping waar je echt tot rust kan komen.

Prima camping!

Anneke
    26-7-2016

De camping is netjes, schoon en het zwembad was echt fijn voor de verkoeling. In juli waren er wel veel vliegen.

prachtig

peter
    1-10-2015

tof hotel vriendelijk personeel vooral Adriana bij het ontbijt. pluspunt is zeker voor motorrijders afgesloten ondergrondse garage

Gewoonweg prachtig

kristine_slegers
    24-8-2013

Baros ligt 2 km van Jaca, zuidkant van de Pyreneeën, op een plateau. Het is een zeer klein rustig dorpje met de typische Aragonese woningen. De b&b straalt gezelligheid, rust en gemoedelijkheid uit. De uitbater is een rustige jongeman met zeer veel smaak voor inrichting en verfijnde omgang met zijn klanten. Het huis heeft een kleine jacuzzi en een kleine mooie tuin waarvan gebruik mag worden gemaakt. Je verblijft er op basis van vertrouwen. De moeite waard, in de hogere prijsklasse.

eentje om te koesteren...

smekens martien
    5-6-2011

kleinschalig, maar schitterend hotelletje.

Volledig in wit en met zeer veel smaak ingericht en KRAAKNET!! Kamers klein, maar perfect in orde. Sneeuwwitte, donszachte badlakens, ruime inloopdouche, gratis Wifi. Ontbijt sober maar lekker. Zeer vriendelijke ontvangst. Zéér rustig gelegen; werden gewekt van de vogeltjes.. Kamer met ontbijt voor twee personen voor 65 €!!!

Jaca scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews