Huesca

Reviews over Huesca

aardige stad

Conny
    19-8-2016

Huesca is een aardige stad die niet overlopen wordt door toeristen. Toch is er aardig wat te zien, er zijn verschillende mooie kerken, er is een goed museum en er zijn verschillende pleinen waar het lekker toeven is. Dus zeker een bezoek waard!

Gereisd Met partner in juni 2016

Puur natuur!

jacky dhondt
    28-7-2012

Uitstekende plek voor sportievelingen : mountainbike, wandelen, bergbeklimmen, canyoning, rafting, paardrijden en nog veel meer. Uitmuntende locatie om te ontstressen : de rust, de natuur, de fauna, de flora, de biodiversiteit, gewoon genieten van het ongerepte en pure dat men daar in de Spaanse bergen nog vindt.

Gereisd Met partner in juli 2012

Fantastisch mooie natuur

23-7-2012

Uitstekende bestemming voor mensen die er graag wandelend op uit gaan en niet afhankelijk zijn van andere mensen voor hun vertier. Je wordt een met de natuur. Er hangt een heerlijke geur van tijm en oregano, want daar loop je steeds overheen. Heel veel vogels, een mooie rivier, bos en rots. Mensen zijn erg vriendelijk en doen hun best om engels te praten. Prijs/kwaliteit is prima. (niet toeristisch/niet duur)

Gereisd Met partner in juli 2012
Huesca scoort een 8,3 uit 10, op basis van 17 reviews