Gavin

We hebben een aantal aanbieders voor Gavin voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gavin voor je op een rij gezet:

Reviews over Gavin

Gavin is een klein dorpje, tussen de Tena-vallei en de dus

familie Van den Eynde
    4-9-2005

Gavin is een klein dorpje, tussen de Tena-vallei en de Ordessa-vallei. Perfect gelegen dus voor vele bergwandelingen in de Pyreneeën. Een uitstap naar Artouste (Franse Pyreneeën) behoort ook tot de mogelijkheden. Als je je kunt verzoenen met wat massatoerisme, is het (zeker met kinderen) een leuke uitstap met een kabellift tot op 2000 m hoogte, waar je een treinritje van ca. 45 min. maakt. Voor wie dan nog wil, kan ook nog met een zetellift helemaal de vallei in (en natuurlijk ook terug naar boven). Voor cultuurliefhebbers zijn er o.a. het stadje Jaca, het klooster van San Juan de la Pena of de burcht van Loarre.

Gereisd Anders in september 2005
Gavin scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews