El Formigal

Reviews over El Formigal

Mooi gebied

Vivian
    4-8-2014

Super mooi gebied. Mooie wandelingen gemaakt, vale gieren en heel veel murmeltieren gezien. Je moet wel van sportieve vakanties houden want verder is er niet veel te doen in El Formigal. Wij genoten erg van de rust en de natuur.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor bergliefhebbers

Van Tomme
    28-7-2014

El Formigal is een skidorp net over de Franse grens, dat nogal "doods" is in de zomer. Gelukkig zijn er in de buurt levendige dorpjes en zelfs een regionaal muziekfestival in juli (Pirineos de Sur). Als je wat verder rijdt (50 km) is er de mogelijkheid om wat mooie noord-spaanse stadjes te bezoeken zoals Jaca, en het kloostermuseum van San Juan de la Peña. Een bezoek aan het nationale park van Ordessa is zeker de moeite waard

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Bergtochten in prachtige natuur

Roos
    16-9-2013

Super voor bergenliefhebbers, gewoon prachtig om te vertoeven maar vooral een geweldige keuze aan tochten, Niet voor wie wil uitgaan en feesten, noch voor wie wil shoppen, ook niet wie alleen terrasjes aandoet, je bent vlug uitgekeken.

Gereisd Met partner in juli 2013

Zalig rustig en mooi

roos.bryon
    16-8-2012

Prachtig en uitgestrekt wandel- en trektochten gebied met meerdere GR's en veel variatie aan zichten en ondergrond (rots,weide,bos,steen,steil en langdurend). Voor elk wat wils: van wandelaar tot fanatiek trekker, u kan gewoon doorgaan tot in het park van Ordesa. De wolken zijn vaak uitgeregend aan de Franse zijde.

Gereisd Met partner in januari 2012

Het skien in Formigal is super, het grootste ski gebied in

M. Vermolen-Bertram
    14-2-2008

Het skien in Formigal is super, het grootste ski gebied van Spanje, zelfs in de Carnavalsvakantie nergens wachttijden voor de liften.Een paar leuke kroegen waar je ook goed kan eten,gelukkig geen apres-ski oord.

Gereisd Anders in Thu Feb 14 2008 13:04:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
El Formigal scoort een 8,5 uit 10, op basis van 16 reviews