Reviews over Denuy (Pyreneeën)

Ik kom terug

Wil van Dijk,
    11-6-2015

De omgeving is indrukwekkend mooi.

Er wordt geweldig gekookt.

Kamers zeer schoon.

Verrassing

José van Deursen,
    11-6-2015

,Gastvrije eigenaren, Heerlijk eten en een geweldige omgeving,

We zullen volgend jaar zeker terug gaan.

Heerlijk vertoeven in Casa Petro.

Patrick De Langhe,
    9-9-2013

Heel rustige plek,klein dorpje slechts enkele huizen.Genieten van de stilte onder een prachtige sterrenhemel met een fris pintje of wijntje samen met Jan en Dolores en de andere gasten.Zeer vriendelijke en behulpzaam Belgisch-Spaans koppel.Prijs/kwaliteit zeer goed,nette en ruime kamers die dagelijks worden schoongemaakt,verse handdoeken wanneer je het wenst.Bij het ontbijt lekker boerenbrood op steen gebakken,heerlijk avondmaal met goed flesje wijn per koppel met liefde bereid door Dolores onze gastvrouw.Ideaal voor gezin met grotere kinderen of koppels vanaf 30 jaar.We hebben ook zeer genoten van de sappige verhalen van Jan en de schaakpartijtjes tegen de gastheer en andere huisgenoten.

Einde van de wereld.

Wout en MarielleLangenberg,
    22-8-2013

In de groene bergen van de Spaanse Pyreneeën ligt de Bed & Breakfast “Casa Petro”. Casa Petro wordt gerund door Dolores en Johan. De Casa ligt in het rustige en zeer mooie omgeving van het plaatsje Denuy. Het plaatsje, bestaande uit een klein aantal huizen, ligt op zo’n 1000 hoogte waar rust nog rust is. De gastheer heeft veel meegemaakt in zijn leven en kan daar boeiend en met een Vlaamse tongval over vertellen. Dolores is een lieve zorgzame vrouw die heerlijk kan koken. En Jan tekent op verzoek je uitstapje tot in de puntjes uit. Wat een geweldig verblijf. Voor ieder aan te raden. Om terug te komen.

Super bed and breakfast op bijzondere lokatie

B van der veer,
    11-8-2013

Wat een gastvrijheid die geboden werd door Ja (ook als entertainer) en Dolores. Prima b&b aan het eind van de wereld. Je komt er enorm tot rust. Zeker voor herhaling waard.

Denuy (Pyreneeën) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 17 reviews