Cerler

We hebben een aantal aanbieders voor Cerler voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cerler voor je op een rij gezet:

Reviews over Cerler

Het is een prima skigebied voor beginners en gevorderden

jannekeprins
    4-10-2007

Het is een prima skigebied voor beginners en gevorderden en een aardige zwarte.Niet groot maar als je gezellig en rustig wilt skieen vind ik het een aanrader om zeker daar te beginnen en de te lessen.Advies reserveer in het plaatsje benasque voor accommodatie.Het eten en drinken is zeer goed en absoluut betaalbaar.Het is spaans georienteerd.

Gereisd Anders in Thu Oct 04 2007 12:54:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij waren februari 2007 met onze 8 jarige dochter in Cerler

L.
    15-4-2007

Wij waren februari 2007 met onze 8 jarige dochter in Cerler. De sneeuwcondities waren uitstekend. De piste werd goed in conditie gehouden. Het gebied is voor ervaren skieërs wellicht aan de kleine kant. Maar voor ons, redelijk ervaren maar met een 8 jarig kind erbij, was het zeker groot en gevarieerd genoeg. Het Monte Alba hotel was ook erg goed qua verzorging. Niet overdreven luxe, de kamers zijn zelfs wat gedateerd, maar dit word ruimschoots goed gemaakt door het voortreffelijke eten in dit hotel. Al met al hebben wij er een heerlijke vakantie gehad. Moet ik ook wel bij vermelden dat wij geen apres-skieërs zijn.

Gereisd Familie in Thu Feb 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Cerler scoort een 5,2 uit 10, op basis van 6 reviews