Weer vandaag9°-3°
6,5

20 reviews over Camping Lake Caspe in het Nederlands

lake caspe graag tot een volgende keer

ed penders,
22-7-2018

Het was niet gemakkelijk te vinden, onze recent ge update navi had er een flinke klus aan.zeker met een caravan aan de haak.maar eenmaal aangekomen werden wij heel fij ontvangen bij de receptie in het Engels ging dit prima.kies een mooi plekje en laat ons het nummer weten.Super locatie bij het meer,ruime plaatsen net sanitair en de voorzieningen zijn prima.qij wilden 1 nacht blijven en zijn er uiteindelijk 5 gebleven omdat ook de kinderen tussen 7 en 16 jaar het erg naar hun zin hadden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

slecht

rene,
29-10-2017

Kleine camping slechte voorzieningen veel oostblokkers.en visslachters.

dure huurboten

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Gaat achteruit....

Marion,
23-10-2017

Sanitair is uitstekend , winkeltje en restaurant aanwezig. Lekker vers brood.

Camping zelf is rommelig, ook een beetje vies, stoffig of modderig. Veel ongedierte: zwerfkatten, zelfs zwerfhonden, duiven en heel veel vliegen. In het meer kun je niet zwemmen, oevers zijn veel te diep, en zelfs hond uitlaten gaat niet vanwege pijnlijke distelbegroeiing. Personeel niet allemaal even vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2017

Camping is redelijk

Thijs,
11-9-2017

Camping is goed op receptor is niet vriendelijk en is hier geven gehandecape douche

Gereisd met vrienden in april 2017

Geen Lake Caspe meer

Peter en Christine
6-7-2016

De planning was twee weken naar Lake Caspe te gaan, het werden 3 dagen. Het personeel was niet bepaald enthousiast zowel op de receptie als in het restaurant. Het restaurant was zeer matig. Op het grootste gedeelte van de camping was welgeteld 1 watertappunt en afvoer. De plaatsen boden vrijwel geen privacy en waren vrij klein. Sanitair was prima en schoon. Het chemisch toilet ledigen was buiten de camping, waar het niet bepaald fris was. Voor ons geen Lake Caspe meer.

Gereisd met partner in juni 2016

Gezellige viscamping..!!

Denise
1-8-2015

Fijne camping waar je boot ook bij je eigen plek kan..!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Oase in een grijze omgeving

Modu
30-7-2015

Mooie camping. Oase in een grijze niets zeggende omgeving.mooi sanitair, leuk restaurantje, heerlijk lokaal gegeten. Heerlijke sangria bij het barretje. Zwembad heerlijk om baantjes te trekken. Hond fijn in het meer gezwommen. Alles fijn, behalve de vliegen die steeds op je kwamen zitten. Tot dat de zo'n onder ging dan waren ze weg. Het was steeds rond de 37 graden, tot de laatste avond toen kregen wjj een giga zandstorm met daarna regen onweer en een tornado. Veel schade op de camping, gelukkig geen gewonden en schade vooral aan de camping door omgevallen bomen. Ondanks dit wel finne dagen gehad.... Ga zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

prima plek

wouter van Kouwen
8-7-2015

Gelegen in een prachtige omgeving. Lekker niet te warm klimaat. Wij waren er in de tropische mei week.

Vriendelijk personeel Alles goed verzorg en een heerlijk zwembad.

Gereisd met partner in mei 2015

rust in de middle of knowwhere

myriam
11-6-2015

Camping lijkt niet zoals de website weergeeft. Dichtsbijzijnde stadje op 10 km verder helemaal niets. Toegangsweg over stoffig grindpad. Vriendelijk personeel. Plekken zijn klein, in het voorjaar last van heel veel pluisjes van de bomen die overal in gaan zitten.Geen uitzicht vanaf camping op het meer. Omgeving is desolaat, doet denken aan de Far West. Het doen van uitstapjes kost kilometers en tijd. Dus meer een camping om even tot rust te komen wat prima lukte. Restaurant is volgens wat ze die dag koken. Op zich heel origineel en lekker al spreekt de ober geen woord woord engels en 2 woorden frans. Staat sanitair was prima schoon met lekker warm water.

Gereisd met partner in mei 2015

Geweldig!

Piet van Winkel
5-10-2014

De meest rustige camping die ooit heb meegemaakt, geen toeristen maar hoofdzakelijk sportvissers, voor de 3e keer bezocht en iedere keer geweldig!

Wel in het naseisoen want in het hoogseisoen barst het hier van de Spanjaarden met kids en die feesten en beesten dag en nacht! (geen minuut rust) dus .... vanaf de 2e week september helemaal Top. Super schoon ook het sanitaire gedeelte. De keuken was prima echter sinds 2014 nieuwe kok ......... uitgesproken slecht! maar in Caspe vindt u heerlijke tapas barretjes zoals El Quijote, dez serveren overheerlijke varkensoren. Als je van Rust houd moet je deze camping kiezen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lake Caspe in Caspe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lake Caspe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.